1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemensin paska kello.

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Henkka !, 26/2/03.

1. Henkka !

Tykkäykset:
    0
    Voi olla, että tätä on kysytty aikasemminkin, mutta saako tuohon C55:seen ladattua parempaa "analogista"kelloa.

Alkuperäinen on aivan surkea, ja kuulemma joka mallissa samanlainen.
    Olen onnistunut jo yhden todella hyvä kellon tuohon lataamaan, mutta miten sen saisi ns. "näytönsäästäjäksi" että tulee itsestään näkyviin kun puhelinta ei käytetä.
    Nyt ladatun kellon saa käynnistymään vain Games&Fun -valikosta

2. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Juu ei siitä kelloa voi katsoa kuin tunnin tarkkuudella ;) Mä haluaisin digitaalisen kellon tyyliin Nokia mut eipä taida saada :(

3. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Joka mallissa? Minkälainen C55:ssä on? Ainakin omassa S45:ssä "näytönsäästäjä"-kello on ihan loistava. Ja näkee 5 minuutin tarkkuudella.

4. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllä C55:n ja A50:nkin kello on ihan samanlainen, kun S/ME45:ssäkin. Näyttö on vaan vähän pienempi, joten siitä syystä ehkä vähän hankalampi katsoa.

5. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jaah.. Kyllä mä sekunnissa pystyn kattoo ~2min tarkkuudella että paljonko kello on.. Kyseessä A50.

6. Telep

Tykkäykset:
    0
    Tuo on ihan totta. Vaihdoin juuri C55:ni ME45:een, ja jälkimmäisessä kello näkyy erinomaisesti - C55:ssä sitä ei voinut käyttää.

7. nicke

Tykkäykset:
    0
    minä ainakin näen kellon C55sta sekunnissa noin parin minuutin tarkkuudella. Mielestäni tuo analoginen kello on just magee. :)

8. Amppman

Amppman

Tykkäykset:
    0
    javana löytyy analogista kelloa esim. swiss clock joka on samannäköinen kuin joissakin nokioissa

9. Henkka !

Tykkäykset:
    0
    Niin löytyy niin, mutta tiedätkö miten sen voisi laittaa "näytönsäästäjäksi".
    Toi Swiss Clock kyllä jo löytyy luurista.

10. Amppman

Amppman

Tykkäykset:
    0
    Juu en tiedä miten saa "näytönsäästäjäksi"

11. EastMan

Tykkäykset:
    0
    Ei muuta kuin joukolla www.club-siemens.com foorumille laittamaan palautetta. Näytönsäästäjäksi esim. digi-kello ja herätyskellon toimintaan lisää järkeä - nyt se soi vain kerran jos siihen ei erikseen koske... :(

Jaa tämä viestiketju