1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemensin kuorien irroittaminen

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Tapza, 16/1/03.

1. Tapza

Tykkäykset:
    0
    Kiinnostas miten noista siemeseistä irroitetaan kuoret kun niissä ei näy yhtäkään ruuvia. Enkä ole itse viitsinyt lähteä kokeilemaan väkivallalla kun olen nähnyt kuvia kun joissa puhelin on avattu reunasta veitsellä vääntämällä, ja kuoret sen jälkeen totallisen p*#kana. Ja jos vielä kuvia siihen löytyis ni se ois hyvä. Lähinnä me45 kiinnostas.

2. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Lähinnä rikkomalla kuoret saat ne irti.

3. Tapza

Tykkäykset:
    0
    No sittenhän on siemenssin pojat keksineet hienon systteemin! Mitäs nuo neljä reikää on jotka on molemmissa reunoissa ylhäällä ja alhaalla?

4. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    4 reikää? Itselläni on S45. Ei näy neljää reikää, autopidikkeen(?) kolot kylläkin.

5. Tapza

Tykkäykset:
    0
    Joo. tarkoitin koloa. Se ei lähe näin aamulla vielä käyntiin. Siis ne on autopidikettä varten?

6. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Näin itse olen olettanut, tosin en ole ihan varma. Joku minua viisaampi voisi tietysti oikaista jos siihen on tarvetta.

7. Tapza

Tykkäykset:
    0
    Lueskelin tossa club-siemenssin foorumia ja siellä oli myös asiasta käyty keskustelua. Jos Me45 irrottaa itse kuoret niin takuu raukeaa. Joten eipä varmaan pelkästä uteliaisuudesta kannata lähteä kuoria irroittamaan jos takuuta jäljellä. Mutta eikö näin ole kaikilla valmistajilla, että jos avaat itse puhelimen niin takuu raukeaa. Itse olen muutaman nokian puhelimen avannut ja eivät huollossa siitä ainakaan mitään ole sanoneet. Eli eipä niissä taida olla minkäänlaisia "sinettejä"?

8. Late

Tykkäykset:
    0
    Ehdottaisin ettet mene avamaan sitä. Käsittääkseni Siemensin luureja ei voi purkaa ilman että rikkoo kuoret. Siitä kielis mm. se että aina kun puhelin on käynyt huollossa tietää niiden avanneen laitteen kun on uudet kuoret.

9. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Tämmöinen tekstinpätkä löytyi MuroBBS:ltä (linkki koko threadiin):

"ME45:een kuten muihinkin Siemensin malleihin on olemassa omat avaus pihdit joilla kuoret avataan. Kuoria ei tosiaan saa auki jälkiä jättämättä, ei aina edes niillä pihdeillä (siitä syystä huollossakin monesti vaihdetaan myös kuoret huollon yhteydessä). Kuorien keskellä sekä ylä- ja alareunassa on muoviset "klipsit" jotka murtuvat helposti ja molemmilla reunoilla lisäksi pienemmät kiinnikkeet, joita on useita. Jos joudutte avaamaan kuoret itse, suosittelen että ostatte valmiiksi uudet kuoret etu- ja takapuolelle (yhteensä n. 40 euroa)"

Jaa tämä viestiketju