1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemensin huollon kaverit?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja hjuw, 4/10/02.

1. hjuw

Tykkäykset:
    0
    Puhelimessa on pohjaliittimestä jännitteen ulostulo. Mutta miten sen saa päälle? Ilmeisesti jotenkin pinnien 7 ja 8 avulla?

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    kokeile... jonku näitten yhdistelmää. + ja - luulis löytyvän vaikka yleismittarilla.

3. hjuw

Tykkäykset:
    0
    Kokeile... niin yleensä olen kannalla tutki, äläkä hutki, mutta eiköhän pohjaliitin ole aika suojattu teki mitä vaan...

Niin siis maa olisi pinni 1 ja pinni 4 +out, mutta 7 ja 8 pinnien kombinaatio tieto puuttuu. Eikä se välttämättä mene päälle noillakaan.

Hauskaa sinänsä, että tämän oli äsken lukenut 249 siemensin huollon kaveria, mutta 1 vastaus tullut...

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    He :)
    Eipä taida monta Siemensin huollon kaveria suomessa olla ja vielä vähemmän jotka tätä lukee...:)

5. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    ?? Voisitko tarkentaa hieman sillä tietääkseni Siemens kyllä huolletaan Suomessa.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Huolletaan, en ole toisin väittänytkään.

7. JanneR

Tykkäykset:
    0
  8. hjuw

Tykkäykset:
    0
    JanneR.

Kiitän linkistä, mutta ehkä olen tavallistakin tyhmempi, mutten osannut ottaa oppia tuosta sivusta. En saksan saati italian kielisestä osuudesta. Jos sait paremman tiedon, käännätkö suomelle lyhyesti. Pinnistä 2 ja 470K vastuksesta oli kyllä mainintaa, mutta sitä en oikein ymmärtänyt. Oletin että siinä tarkoitetaan laturin ohjausta.

9. ddt

Tykkäykset:
    0
    No, jos pakkoenglanti jotenkin auttaisi, niin lähetä teksti jollekin käännössaitille, tämmöiset tekstit kääntyy yleensä ihan ymmärrettäviksi. En osaa panna tähän linkkiä, kun käytän Operaa, siinä käännös hoituu hiiren oikealla napilla.

10. hjuw

Tykkäykset:
    0
    Eiköhän käännössaitit ole tuttuja jopa mulle... :) Eli niillä käytiin. En silti saanut tuosta minulle riittävän ymmärrettävää tekstiä.

11. JanneR

Tykkäykset:
    0
    Auttaako tämä linkki enemmän?

http://www.nobbi.com/steck_s25.htm

12. hjuw

Tykkäykset:
    0
    Ei. Itseasiassa tuo sivu on ollut koneellani jo pari kuukautta, englannistettuna tosin. Kuten niin moni muukin asiaa koskeva sivu. Tosin projekti onkin "sivuhommia", eli tehdään silloin kun on aikaa ja viitseliäisyyttä.

Sivuista huolimatta en tiedä miten jänniteulostulo, pinni 4, menee päälle. Yleismittarilla mitaten se ei anna suoraan jännitettä, vaan se tulee jotenkin kytkeä päälle. Ja miten on selvityksen alla.

Mutta jos itse tuosta linkistäsi tuon asian pystyt selvittämään, olisiko liian iso vaiva kertoa tänne. Saksa ei minulta suju, ja kai nuo käännösohjelmat virheitäkin saattavat tehdä, enkä sen takia tiedä mitä sivulla oikeasti lukee.

Esimerkiksi siemensin MP3-soitin saa tuon jänniteulostulon jotenkin päälle, mutta ei viitsisi sellaista ostaa sen takia että voisi tutkia mitä se tekee.

Jaa tämä viestiketju