1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens USB kaapeli Windows XP:lle-ajuri ja ohjeet

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja artpage, 14/1/04.

1. artpage

Tykkäykset:
    0
    Täällä on monella ollu ongelma sen USB kaapelin kanssa...
    Itsellä oli Sarjakaapeli joka ei toiminu,ei sit millään,joten ostin USB kaapelin (Siemens) jonka asennus ohjelma ei toiminut...Ei yhteensopiva XP:n kanssa...
    No tässä nyt hyvät ohjeet ja ajurit joilla sain toimimaan helposti ja hyvin
    http://www.gsmdirect.com/support/dc_u/dc_s55u.htm

Nyt data kulkee niinku pitää.Toivottavasti tästä linkistä on apua myös muille.
    Siellä on tarkat kaapelin asennus ohjeet ja päivitetty ajuri XP:lle

2. Henris

Tykkäykset:
    0
    ...

Nyt ois tälle ajurille todellakin tarvista, mutta ei vaan näytä tuolta sivulta sitä juuri nyt saavan....mistä mä saan sen!!!???!?!

3. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 735, Lumia 1520
    Sama vika täällä XP:n kanssa. Onko kukaan löytänyt toimivaa?

4. Katti

Katti Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Jolla, Lumia 735, Lumia 1520
    Vastaan itse, kun kukaan ei ilmoittautunut. Itselleni täytenä yllätyksenä USB -kaapeli alkoi varoittamatta toimia ja data suitea saa pyöritellä mielensä mukaan. Tosin, jos kaapelin välillä poistaa, niin yhteys katoaa sen istunnon osalta lopullisesti.
    Sen sijaan sarjakaapeli (original) ei toimi vieläkään. Kumma kun esim. 25@once toimii. Ainakin kaapeli ja portti ovat siis ehjät. Toistaiseksi tämä on mulle "kumma juttu".

5. -Johnchaos-

Tykkäykset:
    0
    USB-ajurit

Wanhat kunnon USB to Serial-ajurit löytyy osoitteesta: http://www.metatech.co.uk. Haet vaan sieltä Siemensin M55 luurin USB-datakaapelin kohdalta sen linkin mistä ajurit voi ladata.

6. JokinPaha

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on Siemensin alkuperäinen lataava USB datakaapeli joka toimii kuin sveitsiläinen kello mukana tulleilla ajureilla (XP:ssä siis) Levyllähän ei ole tietääkseni XP ajureita. Ongelmia minulla aluksi tuotti tuo emon piirisarja (Nforce) joka ei pelannut kaapelin kanssa yhteen. Ostin VIA:llisen USB kortin ja nyt ei ole mitään ongelmia.

7. tube80

Tykkäykset:
    0
    Osaakos kukaan auttaa...? ensinnäkin paljon maksaa usb-kaapeli tähän st60seen ja onko ne softat yhteensopivia Macin kanssa. Itselläni on ollut sarjaportti(museokamaa!!!) viimeksi koneessa joskus 1998, aika outoa että eivät toimita usb-johtoa vaan tämmösen sarjaportti-kammotuksen.

8. tube80

Tykkäykset:
    0
    noh, nyt tuli helpdeskistä viesti, että Siemensin tuotteet eivät tue kuin puucee softia... tais olla eka ja vika siemens jonka mä ostin.
    Vähän OFFTOPIC: onko teillä tietoa mistä saisi hyviä soittoääniä ST60seen, mielellään jotain muuta kuin NRJ-hittejä.

9. MursunViikset

Tykkäykset:
    0
    Itselläni myös tuo JokinPahan mainitsema nforcen emolevy, windows xp + usb-kaapeli, eipä toimi sitten millään. Onkohan kukaan keksinyt tälle yhdistelmälle ratkaisuja?

Jaa tämä viestiketju