1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SIEMENS SX1 VAIKO S65

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja 123456789, 20/11/04.

1. 123456789

Tykkäykset:
    0
    KUPMI OLIS TEISTÄ PAREMPI KUMMAN KANNATTAIS OSTAA MITÄ HYVIÄ JA HUONOJA PUOLIA NIISSÄ ON??? LAITTAAKKAA KAMERALLA OTETTUJA KUVIA NIN NIÄKIS KUMMASS ON PAREMPI KAMERA

2. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    no itse ottaisin näistä kahdesta ehdottomasti sx1 : sen. kamera on s65 :ssa parempi mutta sx1 : nen sisältää myös mp3 soittimen, radion ja s60 käyttiksen .. jos valitset pelkän kameran takia luurin, sitten s65 : nen.

3. Niki K

Tykkäykset:
    0
    Mulla on molemmat, tai no S65 on ollut, sillä myin sen vaihtaessani SX1:een.

Täytyy kyllä myöntää, että rahoilleen saa paremman vastineen SX1:n kanssa, vanhempi malli, mutta löytyy tosiaan MP3 ja Radio, sekä symbianin käyttis, jolle saa enemmän ohjelmia, pelejä yms. sälää. Toistaa myös aitoja ääniä ja kaiutin on S65:tä parempi (varsinkin WAV:t särisi S65:ssä ikävästi, mutta ei SX1:ssä...), äänet toistuu stereolaatuisena SX1:ssä, S65:ssä monona.

SX1 on mielestäni myös S65:tä nopeampi käyttää. Mukana tulee myös reippaasti ylimääräistä, kuten 64 mt muistikortti (S65:ssä 32mt), kuulokkeet sekä DCA-540 USB-Datakaapeli (S65:een joutuu ostamaan erikseen, hyllyhinta 29 euroa) Näyttö on myös tarkempi SX1:ssä.

Kamera on SX1:ssä huonompi, mutta tämä ei ole minua haitannut. Akun kesto on myös S65:ssä hieman parempi. S65 on myös (mielestäni) paremman näköinen ja toimii puhelimena paremmin (SX1:ssä on ollut jotain pieniä häiriöääniä joskus, eikä kapula ole puhelukäytössä yhtä luotettava kuin S65, johtuu ehkä käyttöjärjestelmästä. Sama homma on ollut kaikissa Symbian-kapuloissa, joita olen käyttänyt. Laite ei ole paras vehje puhumiseen, eikä paras laite kämmentietokonekäyttöön, vaan keskinkertainen yhdistelmä näistä kahdesta asiasta. Tällä tarkoitan muiden ongelmien lisäksi myös esim. antennia, kuuluvuus on yksinkertaisesti parempi S65:n kanssa äärioloissa. S65:ssä on myös keinunäppäin sivussa mm. puhelun äänenvoimakkuuden säätöä varten, mikä on todella kätevä)

Hintaerot: S65:n hinta pyörii vajaassa 400 eurossa, mutta SX1:tä saa tämän kuun ajan Stockmannilta kanta-asiakastarjouksena 299€

Varsinkin hinta huomioonottaen, suosittelen hakemaan ehdottomasti SX1:n.

4. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Vaikka esim. S65:ssa on se 1,3 megapikselin kamera, niin SX1 on siihen verrattuna huomattavasti monipuolisempi laite. Tarjoaa esim. mp3-soittimen, radion ja Series 60 -ohjelmistoalustan. :)

Ja vielä halvempikin, eli SX1 ehdottomasti valitsisin vaikka vanha malli jo onkin.

Jaa tämä viestiketju