1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens SX1 ja sähköposti

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja trinit, 26/8/04.

1. trinit

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Kyseessä siis SX1 ja sähköposti. Viestit kansioon olen luonut kansion jossa on sähköpostiviestien otsikoita ja niitä en millään saa poistettua vaikka valitsen "Poista -> Vain puhelimesta" taikka "Poista -> Puhelimesta ja palv." Ohjekirjakaan ei anna parempaa neuvoa noiden poistoon.

Eli onko ainoa tapa saada otsikotkin pois poistamalla koko postilaatikko jonka olen luonut sähköposteille vai onnistuuko jotenkin muuten?

2. Jeppe !

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    hmm, oletko katsonu että sähköpostit on poistunu palvelimelta ? siis katsonu netin kautta, esim koneella? minulla ainakin poistaa nätisti jos on yhteys postilaatikkoon, ilman yhteyttä viesti jää näkyviin mutta häviää kunnes jälleen yhdistän postilaatikkoon... ainakin muistaakseni näin.

3. trinit

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    No tuossahan se ongelman ratkaisu tulikin eli piti vain yhdistää uudestaan postilaatikkoon niin poistetuiksi merkityt viestit hävisivät. Kiitän, ongelma ratkaistu :)

Jaa tämä viestiketju