1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens SL55+Dna+Wap asetukset

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Que, 8/4/04.

1. Que

Tykkäykset:
    0
    Tarttisin nyt asiantuntevaa apua. Ostin just Siemensin SL55 luurin ja nyt oon taistellut wap asetuksia kuntoon. Haluaisin siis Dna:n liittymällä hakea Java-pelin Buumi.netistä. Mitään erillisiä Gprs maksuja en siis Dna:lle maksa. Tilasin kokeilumielessä jonkun pelin, jonka pitäis sopia kyseiseen puhelinmalliin. Eikö mun pitäis pystyä ladata kyseinen peli ihan wapilla, etten tartte Gprs:ää, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin? Enkö pysty lataamaan noita pelejä buumista ilman et ostan Dna:lta Gprs palvelun tai jotain? Nyt kun menen puhelimen internet valikkoon ja katson sieltä saapuneet, niin siellä on pelin nimi. Kuitenkin kun yritän valita sen, tulee teksti "Tilasit tuotteen xxx Jatka". Kun valitsen jatka, tulee vaan pieni "pallon" kuva ja nopeasti vilkahtaa teksti j2me.php. Mitään muuta ei tapahdu. Missä nyt on vika? Asetukset -> tiedonsiirto, on kytketty Gprs pois päältä. Pitääkö näin ollakin?

Miten noiden pelien maksaminen tapahtuu? Missä vaiheessa siis mulle tulee kustannukset pelin tilaamisesta. Silloin, kun tilaan pelin, vai silloin kun saan sen ladattua luuriin. Ajattelin vaan kun oon nyt useamman kerran yrittänyt saada samaa peliä siirtymään puhelimeen tuloksetta, ettei jokaisesta yrityksestä tuu maksua..

2. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
  3. Que

Tykkäykset:
    0
  4. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Java-pelejä en ole lataillut WAPin kautta, koska omistan datakaapelin. Tulee halvemmaksi sen kautta. Soittoääniä tilasin pari kappaletta ennen kuin ostin kaapelin ja ne toimivat ainakin.

5. Que

Tykkäykset:
    0
    Juu kyl mäkin onnistuin soittoääniä tilaamaan, mutta kiinnostais et miten noita javapelejä saa ladattua. Sä varmaankin myös tiedät, miten operaattorilogon saa pois. En oo mistään löytänyt Siemensille tyhjää logoa, eikä edellisissä topiceissa mainitut linkit enää skulaa.

6. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
  7. Que

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia paljon. Vielä kun joku kertois ton Dna wapin ja Buumin java-pelien toimivuudesta, olisin ikionnellinen.

8. Krisse_

Tykkäykset:
    0
    Väännä nyt viel rautalangasta ja sano että mistä sä hankit niitä pelejä joita siirrät sillä kaapelilla luuriisi? :)

9. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Java-pelejä löytyy erinäisiltä nettisivuilta. Esim. midlet.org tarjoaa ilmaisia pelejä ja sovelluksia. Lisäksi mulla oli tiedossa yksi venäjänkielinen sivu, jolta sai maksullisia pelejä ilmaiseksi, mutta sitä sivua ei enää ole. Foorumin haku-toiminnolla löytyy varmaan lisää linkkejä.

Jaa tämä viestiketju