1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens SL45i

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja fmx2003, 7/4/03.

1. fmx2003

Tykkäykset:
    0
    Eli mietin mahtaako kyseisestä laitteesta nykymittapuulla olla enää mihinkään, vaikkapa verrattaessa nykyiseen vehkeeseen kuusviiskymppiin? Mp3-soitin ominaisuutena kiehtoo... mutta pistäkääpä jonkinlaista jutuntynkää ja ruusuja tai risuja koskien ko. luuria!

Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!

2. magic

Tykkäykset:
    0
    kyllä täytyy sanoa, että sl45i on edelleen mainio puhelin. erityisesti sen mp3-soitin + mmc-korttipaikka sekä javatuki tekevät puhelimesta loistavan yksilön.

javapelejä on netti väärällään ja kortille mahtuu niitä satoja.

hankit isomman muistikortin ja sille lukijan, niin saat musaa nopeasti kortille.

mp3-soittimen laatu on sl45i:ssä edelleenkin yksi parhaista.

3. zein

Tykkäykset:
    0
    Ihan näppärä laite edelleen. Itse en tarvi gprs:ää enkä muita viimeisimpiä juttuja puhelimeltani joten sl45i on juuri sopiva. Sopivan pienikokoinen, kevyt ja miellyttää ainakin omaa silmää. MP3-soitin on hyvä plussa jota itsekin käytän. Jos viestejä hakkaat niin sinne MMC:lle niitä sopii arkistoon vaikka kuinka paljon. Javatuki on myös plussaa, vaikken siitä kovin suurta hyötyä ole löytänyt.. lähinnä joitakin pelejä / ohjelmia olen kokeillut. Puhelimen ääninauhurin olen todennut ihan hauskaksi ominaisuudeksi. Voikai siitä joku todellista hyötyäkin löytää.
    Kalenteri on tosi kätevä käyttää ja itsellänikin ahkerassa käytössä.
    Vastaajaviesti löytyy jotain muita vielä..

Miinuksena mainittakoon että SIM kortilla olevien viestien selaus on tuskallisen hidasta, sekä näppäintuntuma voisi mielestäni olla parempi (ainakin tässä yksilössä).

Jaa tämä viestiketju