1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens s65 kamera

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja _s4_, 1/6/05.

1. _s4_

Tykkäykset:
    0
    miten saa vaihdettua kameralla otetun oletus nimen sillai että siinä ei oo päivämäärää ja aikaa perässä vai saako mitenkään?

2. jok74

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    useita
    Muistaakseni kun on kameratilassa -> valinnat (? oikea näppäin?) -> asetukset -> kuvan nimi... Oliskohan jotenkin noin?

3. Noviisi

Tykkäykset:
    0
    En viittinyt luoda uutta topicia, joten kysyn tässä. Saako s65:ssä kameran laukaisijaäänen äänettömäksi?

4. Puukala

Tykkäykset:
    0
    Ei tartteekkaan luoda uutta aihetta, siitä on jo aihe, tosin se on M65 mallille, mutta luulisin toimivan. Lue koko aihe ensin läpi ennen kuin alat säätämään.

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=31916

5. texas

Tykkäykset:
    0
    Olen juuri hankkinut s65 mallin puhelimen ja kysyisin minkälaista
    kuvan laatua voi odottaa ko. puhelimen kamerasta?
    Olen ottanut muutamia testikuvia ja kuvat vaikuttaa todella vaatimattomilta esim. verrattuna samsungin vga-resoluutiosella kameralla otettuihin kuviin (haaleita eikä mitenkään tarkkojakaan).
    Oletin että kun puhelimessa on korkeamman resoluution omaava kamera saisin parempia kuvia kuin vga-resoluutin kameroilla?
    Siis jos joku voisi kommentoida, minkälaisia kuvia olette saaneet aikaiseksi.(vai onko puhelimen kamerassa jokin vialla?)

6. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Laita muutama kuva näytille niin voi verrata.

7. Ghost Of The Navigator

Tykkäykset:
    0
    Olen itse myös harkinnut kyseisen luurin hankintaa, ja olisi mielenkiintoista nähdä minkä tasoista kuvaa sillä saa. Tällä hetkellä käytössä on S55 joka on palvellut vähintäänkin kelvollisesti.
    käsittääkseni tuon S65:n kuvanlaatua pystyy parantamaan softa päivityksellä? Niin ja kysytään vielä sitä, että käykö tuo S55:n datanaru myös noihin 65-sarjalaisiin?

8. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Googlella löytää arvosteluja puhelimesta. Review s65 jne..

Jaa tämä viestiketju