1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens S65->"Internet ei ole käytössä"-ongelma

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja opalaisen, 26/12/04.

1. opalaisen

Tykkäykset:
    0
    Joops, eli tilasin soneralta uusiks noi kaikki asetukset, eli siis lähetin viestin "asetukset" numeroon 15400, sieltä tuli jotaki ja tein ohjeiden mukaisesti, kun ei lähtenyt toimimaan yritin tilaa asetuksia uudestaan, mutta nyt palvelu oli väliaikaisesti pois käytössä, kokeilin myöhemmin uudelleen, sain vain sen ohjeviestin en itse asetusviestejä. Ennen uusien asetuksien tilaamista internet toimi, muttei enää, tämän ensimmäisen kerran jälkeen kun tilasin asetukset uudelleen, on kännykkä heittänyt seuraavanlaista viestiä..:

http://opalaisen.net/s65_netti.JPG

...mitä tehdä?

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Re: Siemens S65->"Internet ei ole käytössä"-ong

Poista aluksi vaikka tuo kuva, ja jätä linkki.
    Sinulla on tn. väärä yhteystieto, joten sieltä vika löytynee. Eli valitse yhteystieto, jossa APN= internet.

3. opalaisen

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tos apn kohdassa internet. eli siis menen tiedonsiirto -> data-asetukset -> sonera internet. ja siinä lukee apn kohdassa että internet.

4. opalaisen

Tykkäykset:
    0
    Voisko joku nyt vääntää tän rautalangasta mulle, eli miten sinne oikeaan paikkaan mennään? Liittymä on sonera.

5. opalaisen

Tykkäykset:
    0
    AIheen voipi poistaa...

Jaa tämä viestiketju