1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens S55 softa&Win XP ratkaisu??

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja FinZenT, 31/1/03.

1. FinZenT

Tykkäykset:
    0
    Eli mulla ei toiminu toi siemensin data suite juuri ollenkaan suckspeen(lue XP) kanssa, eli en saanut kuvia koneelle ja toisinpäin.... mutta soittoäänet kyllä meni... noooh... kovalevy oli formatoitu ntfs muotoon ja vinkkari siihen.... Mutta Teinpä niin että format c: ..... jnejne Ja alusta alkaen taas kerran ja laitettiin kovalevy formaattiin fat32 ja jopas toimii... Jos joku osaa kertoa miksi näin niin ole hyvä ja valista meitä....

2. Frank

Frank Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Samppa S7 Duos
    Se ei ole kiinni siitä FATista, vaan siitä, että asensit Windowsin uudelleen...

3. FinZenT

Tykkäykset:
    0
    Ymmärtäisin sen jos softa olisi toiminut jo ensimmäisellä "uudelleenasennuskerralla".
    yritin myös win2000:sta mutta ei...

4. blueice

Tykkäykset:
    0
    On tullu monta softaa vastaan, jotka w2k ja xp ympäristöissä vaativat, että c:lle luodaan temp-kansio ja sitten ympäristömuuttujat muokataan käyttämään kyseistä kansiota (esim. xp:ssä my computer kohdalla oik. nappia ja properties ->advanced ->environment variables ->TEMP ja TMP arvot muokataan: c:\temp )

Itse olen tehnyt kyseisen muutoksen jokaiseen tekemääni koneeseen, eikä ongelmia ole asennuksissa/toimivuuksissa ollu nt-pohjasilla käyttiksillä..

Jaa tämä viestiketju