1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens ME45 vs. Nokia 6610...kannattaako vaihto?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Jage, 16/5/03.

1. Jage

Tykkäykset:
    0
    Eli kävin tuossa liikkeessä vaihtohyvitystä kyselemässä ja lupasivat 150 euroo hyvittää vaihdossa siemensistä. Kysymys kuuluukin, että kannattaako vaihtaa! Olin hieman yllättynyt kun lupasivat noinkin paljon hyvitystä siemensistä. Lähinnä ominaisuuksia pitäisi nyt puntaroida. Molemmaista löytyy minun käytölleni kaikki tarpeellinen, mutta kuitenkin yksi tärkein kriteeri on gerpsin toimivuus läppärin kanssa. Siemens on toiminut todella mallikkaasti, mutta onko kellään kokemuksia Nokialaisesta? Vähän hitaampi se ainakin on, mutta entä luotettavuus?

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    No sen hyvityksen hyvyys riippuu siitä, mikä on uuden lähtöhinta ja sen seurauksena väliraha.

3. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    En ole 6610:a läppärin kanssa käyttänyt, mutta muuten kyllä. Ja ikioma puhelimeni on Siemens ME45. Itse en ainakaan lähtisi vaihtamaan ME45:tä 6610:an. Vaikka ME45:stä puuttuukin värinäyttö, radio ja muutama muu viime aikoina tullut uusi toiminto, se on kuitenkin loistava puhelin. Itse arvostan huomattavasti enemmän esimerkiksi äänivalintaa kuin radiota. Se on tosi kätevä hands-freetä käytettäessä. HF oli vielä Nokiassa mielestäni tosi huono käyttää. Liitin irtoili itsestään ja sitä sai alkaa sitten asettelemaan takaisin. Joskus jouduin jopa pysähtymään kun hands-freen liitin irtosi pop-portista kesken puhelun autoa ajaessa ja puhelimen ollessa takin taskussa. Kaiken kaikkiaan pidän ME45:stä niin paljon, että en ole vielä löytänyt sille yhtä hyvää seuraajaa S55:tä lukuunottamatta. Tai toisaalta, tänään viimeksi töissä rassasin S55:tä ja tuntui että ME45 on ihan yhtä hyvä puhelin minun käyttööni...

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Itse olen myös oppinut nauttimaan äänivalinnan ja -vastauksen helppoudesta 6 viimeisimmän puhelimeni kanssa (ja osassa vielä bt:n kanssa), joten pidän sen pois jättämistä monista Nokian malleista vähän outona.

5. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    On äärimmäisen vaikea sanoa kannattaako juuri sinun vaihtaa. Mikäli et tarvitse MMS-palvelua tai värinäyttöä älä vaihda. Mikäli haluat MMS-viestit, värinäytön ja radion, niin vaihda.

6610:n toimivuus läppärin kanssa selviää vain kokeilemalla, koska siihen vaikuttaa operaattori, paikallinen sijainti ja tietokone (jossain määrin).

6. Jage

Tykkäykset:
    0
    Kiitokset kommenteista. Noiden perusteella selkeytyi vähän asia ja voi olla, että tänään käyn puhelinta vaihtamassa. On se tietysti monen siemens vuoden jälkeen jännittävää palata nokialaisen pariin, mutta toivottavasti siitä selvitään. Ja mitä hintaan tulee niin väliraha olisi hyvin kohtuullinen.

Jaa tämä viestiketju