1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens MC60 viat

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Lasu14, 18/11/04.

1. Lasu14

Tykkäykset:
    0
    Mulla on kyseinen kännykkä ja sanon vain että uusista ominaisuuksista ainoa hyvä on vain oman musiikin tallennus. Muuta ei ole.
    Vikoja itselläni:

-Kauheen hidas
    -Kalenteri tilttaa
    -Joskus tilttaa siten että musta viiva menee näytön läpi ja sammuu

Nuo ovat ärsyttävimmät. Hitaus merkitsee aika paljon jos vaikka olisi hätätilanne: Kännykän pitää just sillon tiltata ja ei mene päälle vaikka mitä koittais. Korjaukseen olis tarkotus laittaa ja ostaa samsu. Tilttailua ilmeni jo heti n. 20 min päästä ostettuani kännyn. Kokkolasta hankin. Onko muilla samoja vikoja, vai onko päivitys tarpeen??!!

2. Mitro

Mitro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Tästäkin kyseisestä luurista on aikaisempi kattava keskustelu tuolla.
    Tosiasiahan on että Siemenssin koko 60-sarja oli aika heikko esitys. A60 ja MC60 oon päässy kokeileen ja molemmissa on hidas näyttö, hitaat valikot ja pientä epävarmuutta ohjelmiston puolelta.

Tuo on mahdollista saada korjaantumaan ohjelmiston päivittämisellä uudempaan. Toimi ainakin C55 ja A60 malleissa.

Mitro

3. Reb

Tykkäykset:
    0
    Joo, MC60 - luontaisesti paska... Minulla on kyseinen kännipuhelin ja kuuluis roskien joukkoon koko puhelinmalli! En suosittele kenenkään ostaa tätä paskuutta!!!

Jaa tämä viestiketju