1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens M65 alkuperäiset tiedostot

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Ramister, 21/7/05.

1. Ramister

Tykkäykset:
    0
    Olen poistellut siemenssistäni aika paljon kaikkia alkuperäisiä tiedostoja joita en tarvitse (Esim. Soittoääniä, Kuvia, Teemoja ja sovelluksia) Koska olen myymässä puhelintani ajattelin että jostain ne tiedostot pitäisi saada takaisin. Tietääkö kukaan mitään osoitetta josta saisin kaikki alkuperäiset tiedostot takaisin. Meinaan vaan että ostaja ei luultavasti pidä jos ei löydä puhelimesta kaikkea alkuperäistä jota hän voisi tarvita.

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Siemensin sivuilta saa ainakin teemat. Jostain venäläiseltä sivulta sai myös joskus kaikki nuo tavarat (äänet, kuvat, pelit ym), mut en tiedä, onko sivu enää pystyssäkään.

3. satunnainen soittelija

Tykkäykset:
    0
    Pistä luuri huoltoon. Siellä saavat palautettua kaikki tehdasasetukset ja alkuperäiset tiedostot

4. Ramister

Tykkäykset:
    0
    Siinä on sellainen ongelma, että puhelin on juuri ollut huollossa kolme kertaa peräkkäin ja nyt se toimii loistavasti ja olen jo kerennyt poistaa niitä tiedostoja.

Jaa tämä viestiketju