1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens M55

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja -rape-, 21/4/03.

1. -rape-

Tykkäykset:
    0
    Niin millo se olis tulossa myyntiin ja minkä hintasena....jossain oli että 300 euron molemmin puolin.Onko tuo nyt ihan totta kun S55 maksaa reilut 400 euroo

2. desentera

Tykkäykset:
    0
    Mä muistan lukeneeni jostain et suositushinta tulis olemaa siinä jossai 400 euron paikkeilla...

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    S55 maksaa esim. Puhelinkioskissa 329 e + 7 e postikulut ja tuo tulee olemaan erittäin luultavasti halvempi eli noin 300 e ja tulossa kesällä myyntiin.

edit: ja on väärä alue

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    Naidaan pilkkua ja idesanissa 334 sis pk ja luultavimmin tinkausmahdollisuus. Saanen näin offtopiccina kysyä, että miksi täytyy aina tökkäistä joka hemmetin mahdolliseen koloon se Puhelinkioskin hinta, kun on kilpailijoita joilla on halvempi tai kalliimpi? :)

S55:ttä olen nähnyt "maanpäällisessä myymälässä" 325, hintahaarukka siis ~320-420. Itse topikkiin, tavarantoimittaja ei tiedä milloin tämä tulee myyntiin, kyselin dummeja tuossa viimeviikon maanantaina ja samalla kysyin M55:stä, hinta-arvioakaan ei uskaltanut antaa, mutta jos historia paikkaansa pitää niin tämä tulee olemaan hieman edullisempi kuin S55.

Edit: Hymiö lisätty ja muokattu tekstiä vähän ystävällisemmäksi :)

5. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    No makel90 kannattaa Puhelinkioskia aina, vaikka se ei olisi halvinkaan paikka. Hän mainostaa Puhelinkioskia. Todellakin S55:n alkaa olemaan ilman kameraa sellaisissa 350€:n molemmin puolin hinnaltaan. M55:sta pitäisi tulla halvempi malli merkin perusteellakin periaatteessa.

Jaa tämä viestiketju