1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens M55 vai Nokia?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Ame, 4/10/03.

1. Ame

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Eli kumpi kannattaisi ottaa? En ole pahemmin tutustunut tuohon nokiaan ja ajattelin ottaa tuon siemensin, mutta kysyn nyt jos nokialta olisi jotain parempia vaihtoehtoja ja hyvähintasia.

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    3
    no m55 on hyvä luuri, mut esim. nokian 3100 voi olla ihan hyvän vaihtoehto. onhan 3100 rumempi ja wav-ääniä siinä ei oo, mut siinä on parempi näyttö. uskoisin kuitenkin et m55 on kokonaisuutena parempi. ja toisaalta, jos venaat jonkun aikaa, niin mc60:n saa varmaan melkein samalla hintaa kuin m55:n.. ja mc60:ssahan on siis sis.rak. kamera.

3. Ame

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Onko mitään tarkempaa tietoa että milloin tämä mc60 ilmestyy? Ajattelin tässä kuukauden sisässä hankkia uuden luurin.

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    3
    En tiedä sen tarkasta julkaisuajankohdasta, mut mulla on sellanen käsitys et kuukauden sisään tulis..? ei m55 kuitenkaan huono ostos ole. ja eihän sitä ikinä tiedä mikä sen mc60:n hinnaks tulee, mut on veikkailtu ainakin ettei hirveen kallis..

5. Thelmi Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    M55 ilman muuta ennemmin kuin 3100, mutta odottelisin kyllä MC60, vaikka on se kyllä M55 hieman rumempi, mutta sis.rak.kamera saisi pääni kääntymään siihen.

6. Jeppe !

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    minä taas ottaisin 3100, mielestäni kauniimpi (huom.minun mielipide) siemensseistä huonoja kokemuksia..

7. Ame

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Tuli mieleen että olisko sellasta datakaapelia mahollista rakentaa ite? Mun mielestä maksaa järkyttävästi ne datakaapelit. Sitte vissii pitää olla tietokoneelle joku softa/ajurit sille mutta onko mahollista?

8. Saukki Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Onhan se ainakin teorissa... jos tajuaa nuiden päälle niin uskoisin että aivan mahdollista.

Jaa tämä viestiketju