1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens M55 uusi etukuori?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Jupee, 30/8/03.

1. Jupee

Tykkäykset:
    0
    Huomasin tänään, että kuukauden ikäisestä M55:sen "lasista" oli hankaantunut iso pala pois. Mielestäni en ole edes pitänyt avaimia samassa taskussa puhelimen kanssa ja hieman ihmetyttää miten tuo "naarmu" on voinut tulla. Näyttäisi vähän siltä että tuosta kohtaa lasista on lähtenyt joku (suojaava?) muovikalvo pois.

Pari kuvaa täällä

Eli saako uusia etukuoria mistään (muualta kuin huollosta)?

2. kaarle

Tykkäykset:
    0
    Olet tietenkin puhelinta jo käyttöönottaessasi poistanut sen näyttöä suojaavan kirkkaan kalvon? Jos näin on, niin kyllä kuvistasi näkyvät vammat ilman muuta vaikuttavat valmistusvirheeltä, eli puhelin vain takuukorjaukseen tai takuuvaihtoon! Siis mene juttusille myyjäliikkeen kanssa.

3. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tulee Motorolan T192 mieleen jossa näytössä oli tuota vikaa pahemman kerran... minun M55 ei onneksi ole tuollaista tapahtunut... M55 taitaa olla kiinteä ja siihen taida itse saada edes takuun puitteissa vaihtaa etukuorta... en ole varma.

4. Jupee

Tykkäykset:
    0
    Kyllä olen ottanut. Ihmetyttää tosiaan että siitä on lähtenyt noin iso pala pois. Luuri on tilattu nettikaupasta ja harmi vaan että Joensuussa ei ole Siemens huoltoa..

5. wamma

Tykkäykset:
    0
    Näyttö täynnä pieniä reikiä

Mulla ollu samanlaista onkelmaa. En ole heitellyt puhelinta enkä pidä avaimia samassa taskussa, silti näyttö on järkyttävässä kunnossa. Muu puhelin on täysin naarmuton. Lasista lähtee pintaa kynnelä rapsuttaessa..

Muilla samaa?

Vein takuuhuoltoon joka oli aika show.. En halua maksaa 25e kustannusarviota siitä että joku korjaaja kattoo kuorta ja sanoo että ei mee takuuseen. Kukaan korjaaja ei voinut suoraan tulla siitä sanomaan juuta tai jaata vaan puhelin ptiää jättää sinne moneksi päiväksi.. PRKL ku ketuttaa..

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Aika vaikeaa taitaa olla muualta löytää, itse sain veloituksetta huollossa uuden etukuoren yhteen M55:n. Tosin siihen vaihdettiin näyttö (60e), mutta kuoresta ei veloitettu erikseen. Tämähän ei tietenkään todista muuta, kuin että huollon kautta ainakin saa uuden kuoren. Samalla saat softauksen ja tarkastuksen (merkintä huoltolähetteeseen). Edellinen siis edellyttäen, että takuuu on voimassa. Kun viet huoltoon toimittavaan liikkeeseen, pyydä heitä soittamaan huoltoon ja tarkistamaan kuoren hinnan edeltäkäsin.

7. SQ

Tykkäykset:
    0
    Re: Näyttö täynnä pieniä reikiä

No jos sulla on takuu voimassa niin ei sulla mitään tarkistusta tarvi maksaa.

Jaa tämä viestiketju