1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

siemens m55 sähköposti osote

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja jomppa, 27/9/03.

1. jomppa

Tykkäykset:
    0
    kun mun sähköposti osite on niinku tietokoneella jomppa1990@jippii.fi niin mistä mä tiedän mikä on mun kännykän sähköposti osote

2. Jazzy

Tykkäykset:
    0
    kännykällä voit lukea pop3 tai imap maileja, eli siis hommaat ensin semmoisen, olikohan se niin että luukku.comista saat pop3 mailin ainakin... jippii.fi ei taida olla pop3 maili joten sitä et pääse ainakaan puhelimen sähköposti ohjelmilla lukemaan.

3. kaarle

Tykkäykset:
    0
    Tuossa Jippiin postissa ei tosiaankaan ole POP3 -tukea. Sellainen tosin tulee siihen ensi kuussa mutta maksullisena.

Eräs vaihtoehto voisi olla avata sähköposti osoitteessa: http://www.vapaalla.org/

Tuolta saat siis POP3 -tuen joka toimii myös M55 -puhelimessa. Huomaa, että jos esim. GPRS -palvelusi on Soneran kautta, niin lähtevän postin (SMTP) palvelimena on käyteetävä Soneran omaa mail.inet.fi.

Tämä Vapaalla tarjoaa myöskin wap -yhdyskäytävän sähköpostiinsa. Tämä toimii siis jo miltei kaikilla kännyköillä, kunhan vain wappi löytyy.

4. Jazzy

Tykkäykset:
    0
    Siis wapilla pääsee lukemaan pop3 mailit? liitteet ei ainakaan varmaan toimi?

Jaa tämä viestiketju