1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens M55:n muistista?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja kaarle, 31/8/03.

1. kaarle

Tykkäykset:
    0
    Olen huomannut sellaisen ilmiön, että kun nyt olen ladannut puhelimeen yhä enemmän soittoääniä, java-appletteja ym, niin puhelimen toiminta sen kuin hidastuu.

Puhelimen "Puhelinasetuksissa" kohdassa "Arkisto" on toiminto "Tiivistys". Mahtaako tämä tarkoittaa sellaista tietokoneiden tapaista "memory garbage" eli muistin uudelleen järjestelyä? Kertokaapa, ken on tuon toiminnon suorittanut, niin oliko sillä mitään vaikutusta ja oliko tuon tiivistys -toiminnon suorittaminen yleensä turvallista, siis huomioiden kaiken imuroidun sälän säilyminen?

Vielä yksi kysymys: olin jossakin vaiheessa löytävinäni jonkin menu -kohdan joka kertoi vapaana olevan muistin (siis soittoännille, javoille ym.) mutta nyt en sitten mitenkään sitä enää löydä. Onko tuossa M55 -vehkeessä yleensäkään sellaista toimintoa, jolla vapaan muistin määrän voisi tarkistaa?

2. Nemm0r

Tykkäykset:
    0
    Tuosta tiivistyksestä en tiedä, mutta muistin tilan saa tarkistettua muistaakseni Arkisto->levyn tila

Jaa tämä viestiketju