1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens m55 ja tekstiviestit ulkomaille

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja lil_gento, 3/12/03.

1. lil_gento

Tykkäykset:
    0
    Mistä johtuu, kun oon lähettänyt tekstiviestin ulkomaille, se ei ole mennyt perille? Kaksi kertaa oon lähettänyt viestin ulkomaille, ja molemmilla kerroilla vastaanottaja (eli kaverini) ei oo saanut viestiä.. Mistä mahtaa johtua? Numerossa on +35804 jne.....

Lisäksi. Oon lähdössä ite ulkomaille kohta, nii mistä tiedän voinko lähettää itse viestejä suomeen ja että tiedän tuliko ne perille...?

Onks muilla ollu samaa ongelmaa?

2. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Jos puhelinnumero on kansainvälisessä muodossa, +358:n jälkeen tulee suuntanumero ilman nollaa. Eli 0401234567 on kansainvälisessä muodossa +358401234567. Sinulla on silloin ilmeisesti ylimääräinen 0 tuossa +358:n perässä.

3. lil_gento

Tykkäykset:
    0
    eiku oho. noin siin on siis... ilaman nollaa, painan suoraan 'vastaa' . Eikä mene. Mikä ihme siis on vialla?

4. Bustis

Tykkäykset:
    0
    Oliskohan taas se vakiomoka, että viestikeskuksen numeroksi tulee "vastaa"-toimintoa käytettäessä sama kuin lähettäjällä, eikä mene perille. Oletko itse ollut tällöin myös poissa "kotiverkosta" esim. ulkomailla? Useimmissa kännyköissä tuo on valittavissa testiviestivalikon asetuksista ja vakiona onkin oikein, muutamassa ei päässyt vaihtamaan ja tällöin oli viesteihin vastattava ottamalla vastaanottajan numero muistiosta ja kirjoittamalla viesti "puhtaalta pöydältä".

M55:n asetuksista ei löydy kuin "Suora vast." jota en ala ohjekirjasta metsästämään että mitä tarkoittaa, ehkä ei tuo valinta ole kuitenkaan. Vakiona itselläni pois päältä.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Operaattorikysymys eikä puhelin, herttinen sentään. Mikä liittymä? 2G:n verkossa ei välttämättä ulkomaille menekkään.

6. lil_gento

Tykkäykset:
    0
    sonera mulla on... Sama ku edellisessä kännykässä (nokia) ja viestit meni ulkomaille..
    Ja kun oon lähettäny viestit, nii oon ihan suomessa.

Jaa tämä viestiketju