1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens M55,herätyskello

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja martmix, 7/12/03.

1. martmix

Tykkäykset:
    0
    Mä tiedän että tää kuulostaa hölmöltä mutta voisitteko auttaa?Miten tän puhelimen herätyskello oikeen toimii?Mitä siinä tarkoittaa ne "pois" ja "päällä",eikö ne ole jotenkin epäloogisia?Mulla on ollu tää puhelin vasta pari päivää ,joten tarvitsisin apua oikeen perusteellisesti selitettynä.Älkää naurako mulle,olen aloittelija....

KIITOS selkeistä neuvoista!

2. kaarle

Tykkäykset:
    0
    Kun valitset herätyskellon, niin valikkonäppäiminä näkyy vasemmalla "Muuta" ja oikealla "Päällä" tai "Pois". Tuossa on selvä käännösvirhe pitäisi varmaankin lukea "Päälle".

Kun kellon kuvan päällä on punainen viiva. niin herätys ei ole päällä ja tällöin oikealla näkyy "Päällä". Tuota painamalla saat siis herätyksen aktivoitua.

Kun kuvan päällä ei ole punaista viiva, niin herätys on päällä ja oikealla näkyy "Pois". Tätä painamalla saat herätyksen inaktivoitua.

Herätysaikaa pääset muuttamaan painamalla vasemmalta "Muuta" näppäintä. Tällöin kursori hyppää herätysajan päälle ja voit kirjoittaa siihen uuden ajan. Vie sitten kursori ohjainnäppäimellä sen viikonpäivän päälle, jolloin haluat herätyksen olevan voimassa ja paina uudestaan "Muuta", niin viikonpäivän kohdalle tulee ruksi. Ruksi poistetaan myös painamalla "Muuta". Halutessasi voit asettaa herätyksen vaikkapa kaikille viikon päiville.

Lopuksi paina oikeanpuoleista punaista luurinäppäintä, niin puhelin kuittaa "Herätysaika on muutettu". Jos herätys on aktivoitu, puhelimen päänäytön ihan alareunassa näkyy eräänlainen äänisymbooli.

3. Hosu

Tykkäykset:
    0
    Ja samalla kannattaa vaihtaa asetuksista herätysääneksi peergynt. Siihen on paljon mielyttävämpi herätä kun johonkin kukkokiekuun.

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Heh, mä tein tuon saman jo monta kuukautta sitten =)
    Tosin en tiedä mistä johtuu, mut n. kuukausi sitten mä vittuunnuin siihen peer gynttiin ja mua ärsytti aamuisin herätä siihen. vaihdoin sen sitten johonkin hassuun poppibiisiin joka sieltä luurista löyty, siihen jaksaa herätä taas.. =)

5. Aapeli_63

Tykkäykset:
    0
    Ei mulla vaan näy vaikka puhelin herättää joka aamu...?

edit: selvis...

6. martmix

Tykkäykset:
    0
    m55

Kiitokset kaikille!
    Sain toimimaan herätyksen,mua vaan hämäsi se "päällä" ja "pois"jutska.Naisen logiikalla katselenkin tästedes vaan sitä kellon kuvaa ja tarkistan onko herätys aktivoitu.
    Opettelemista mulla kuitenkin vielä tän luurin kanssa riittää kun edelliset on ollu Nokiaa ja Erkkiä...

Jaa tämä viestiketju