1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens M50 vai Ericsson R600 Gprs käyttöön.

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja makke71, 25/2/03.

1. makke71

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung S3
    Nämä lienevät halvimmat gprs puhelimet. Kumpi on nopeampi ja luotettavampi gprs käyttöön?

Ericsson R600 128€ ilman datakaapelia, mut sellanen löytyy jo.
    Siemens M50 169€ datakaapelilla

2. blueice

Tykkäykset:
    0
    Minulla vain hyviä kokemuksia R600:sista modeemikäytössä ja sitä voi ladata omilla datakaapeleilla. Toimii standardimodeemiajureilla, tosin täytyy alustuskomennot olla oikeen.. Varmaan ihan hyvä toi Siemens myös mutta ovat tykänneet joka paikassa mihin olen R600 laittanut. Omissa testeissä R600 ollu nopein, varsinkin linuxissa toimii "optimaalisesti".

3. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    Ei

Moi! Ei kumpaakaan.
    Minulla on huono kokemus R600:sta.
    Siemensit on luotettavampia, ollut 3 siementäjää ja ei mitään vikoja yhteyksissä. M50:ssä on latausongelma, mutta C55 lataa USB-kaapelilla ja maksaa Gigantissa 188e + Siemens-kaapeli, jos mistä saa, kun ovat taas loppuneet. Kaikki yhtä nopeita/hitaita. Suosittelen C55 PV.

Kuvia nopeuksista täällä: http://kotisivu.mtv3.fi/PeeVee

4. Kustori

Tykkäykset:
    0
    Minulla on käytössä rinnakkain sekä R600 että Ericsson T65, molemmat ovat erinomaisia valintoja. Kumpaakin voi ladata samalla kun surffaa, molemmat ovat toimineet minulla erinomaisesti nelisen kuukautta.

Tämä on vain tällaista "mutu" tuntumaa, en ole mitannut millään lailla enkä käyttänyt mitään testiohjelmaa, mutta minusta T65, vaikkakin on 3+1 ja R600 on 4+1, niin T65:lla surffailu sujuu "sujuvammin"!
    R600 on tottakai sen kilotavun verran nopeampi kun imuroi jotakin mutta jos vain täällä harhailee niin T65:n tuntuu ketterämmältä?
    Ainakin käytän sitä(T65) n.80% ajasta minkä täällä vietän.

Mitä sanovat asiantuntijat?

5. masto

Tykkäykset:
    0
    Minulla R600 ainakin buuttailee vähän väliä dna:n gprs:ää käyttäessä, välillä 10min, parhaimmillaan 4h. Puhelin on 2kk vanha... että tällä hetkellä en ainakaan voi suositella.

Jaa tämä viestiketju