1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens M50 + Sonera + java pelien lataus

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja kain, 27/1/03.

1. kain

Tykkäykset:
    0
    Osaako kukaan kertoa missä mättää?

Avasin eilen Soneran perus Gprs-systeemin (se kuukausimaksuton) tekstiviesteillä avaa ja kytke. Muistaakseni mulla on classic-liittymä.

Tilasin jippiistä javapelin, linkki tuli tekstiviestinä. Kun yritän avata linkkiä niin se joko (riippuen onko gprs päällä vai ei)
    #1 sanoo gprs estetty (antaa vaihtoehtona csd) tai sitten
    #2 aloittaa pelin latauksen. Ruudulle jämähtää eta 1:39 ja yhdistetään. Mitään ei lataudu.

Asetukset on katsottu sonera.netistä, pitäisi olla oikein.

2. nicke

Tykkäykset:
    0
    Odota pitempään?

btw, ei kannata tilata javapelejä jippiistä (yms), koska nehän aina maksaa alkaen 2€. Wapissa on monta sivustoa, mistä saa pelejä pelkän datasiirtomaksun hinnalla. Googleen (wap.google.com) vaan hakusanaks esim. javagames m50.

3. kain

Tykkäykset:
    0
    Olen odotellut jonkun aikaa, mutta tuntuu ettei se lähde lataamaan ollenkaan. Pitäisikö sen ETA:n vähentyä koko ajan vai näyttääkö se vain sen koko latausajan.

Kitoos.

4. nicke

Tykkäykset:
    0
    Pitäisi, sehän ETAhan tarkoittaa jotain.... Estimated Time Arriving.. jotain sinnepäin. Ja sitten, en tiedä kyllä M50stä, mutta C55 ainakin sen ETAn alla näkyy monta prosenttia ladattavaa juttua on ladattu. Sehän menee 'eteenpäin' jos lataus on alkanut.

5. kain

Tykkäykset:
    0
    Joo, no ei se sitten edes saa yhteyttä. Mikähän siinä oikein voi vastustaa ja miksi se gprs on estetty (eikös se kutenkin heti kytkeydy toimintakuntoon, kun on kytke-viestin lähettänyt vai meneekö siihen joku kytkemisaika). Eipä tosin se csd:kään lähtenyt yhtään sen paremmin.

6. nicke

Tykkäykset:
    0
    HA! Keksin. Ehkä. Oletko sulkentut & laittanut päälle puhelimen sen jälkeen, kun sen GPRSn kytkit?

7. kain

Tykkäykset:
    0
    En, kokeillaanpas.

...

Nyt latas. Gprs-yhteysvirhe vielä tuli, mutta nyt toi csd lähti toimimaan ja peli latautui. Pitää vielä tutkia noi gprs-asetukset läpi. Suuret kiitokset avusta.

8. nicke

Tykkäykset:
    0
    tuo sai ainakin mun puhelimen gerpsin toimimaan.

9. heino79

Tykkäykset:
    0
    Mulla tulee täsmälleen sama ongelma (mutta dna-liittymällä). Kun laitan latautumaan java-ohjelman, siinä lukee "eta 0:25", mitään ei tapahdu, ja kohta tulee jotai että lataus ei onnistu(tms). Olen käynnistänyt puhelinta uudestaan yms.. mutta ei toimi :(.. voisko puhelimessa olla vika? asetukset on takuuvarmasti kohillaan.

10. nicke

Tykkäykset:
    0
    Juu, ei mitään :)

Jaa tämä viestiketju