1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens M50 ongelma

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Julle, 13/2/03.

1. Julle

Tykkäykset:
    0
    Minulla on M50 puhelin ja DNA gprs liittymä ja käytän yhteyttä PC:n kautta. Ongelmana on se paljon puhuttu yhteyden katkeaminen.
    Olen huomannut että yhteys on muuten hyvä ja vakaa, mutta kun joku yrittää soittaa minulle, yhteys katkeaa. Puhelu ei myöskään tule läpi, joten yhteyden katkeaminen on turhauttavaa. Puhelimen ominaisuuksiin kai kuuluu, että tuleva puhelu ohittaa muut toiminnot, mutta olisi suotavaa, että se puhelu sitten tulisi läpi. Vielä suotavampaa olisi, että ladatessani jotain tärkeää tiedostoa netissä, yhteys ei katkeaisi, vaikka itse presidentti yrittäisi soittaa!

Mitähän olisi tehtävissä???

2. Tapza

Tykkäykset:
    0
    Alistu kohtaaloosi! No ei nyt sentään. Katkeaako sulla yhteys kokonaan vai alkaako tahmaamaan. Jos jälkimmäinen niin puhelin käteen ja nopea pirautus johonkin numeroon ja data alkaa taas liikkumaan. Dna:n toiminta kyllä tuolla gprs saralla ollut heikkenemään päin parin kuukauden aikana.

3. heino79

Tykkäykset:
    0
    Mullaki käy toisinaan sillai että datan liikkuminen jämähtää, mutta pikanen soitto auttaa.. vaan entäs ku joskus käy sillee että samalla jämähtää puhelinkin(M50). eli nappien painelemisista ei tapahdu mitään. Tuntuu että ainoa keino on ottaa akku irti, tai sitte katkassa yhteys..

4. hjuw

Tykkäykset:
    0
    Isomman downin aikana kannattanee käyttää ohjelmia/selainta jotka osaavat jatkaa latausta tuon luurin "bootin" jälkeen. Suosittelen mozillaa, esim. IE-käyttämiseen ei voi olla syytä.

5. MastaBlasta

Tykkäykset:
    0
    sammuuu

mulla sammuu m50 kun se imuttaa, mistä tää johtuu? sammuu noin kerran tai kaks päivässä vaikka on lataava usb kaapeli?

Jaa tämä viestiketju