1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens datakaapeli

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja st0r, 10/11/04.

1. st0r

Tykkäykset:
    0
    Miten ihmeessä saan cx65:n toimimaan tuon datakaapelin kanssa? Laitoin siis tuon sarjadatakaapelin koneeseen kiinni ja puhelimeen ja asensin sen siemensin mobile phone managerinkin jo. Mutta sekään ei tunnista puhelinta. Onkohan mulla vääränlainen kaapeli?

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Siemensin sivuilla ei ole mainintaa, että tukisi sarjaporttikaapelia. En ainakaan huomannut. Lisävarusteet.

3. st0r

Tykkäykset:
    0
    Joo ei tuolla nettisivuilla ainakaan näytä olevan sitä, mutta puhelimen mukana ohjekirjojen seassa kyllä tuli sellanen lappu missä näky noita lisävarusteita ja siinä oli tuollainen usb-kaapeli sekä sarjaportti-kaapeli. Olisiko sitten mahdollista että tuo kaapeli mikä tuossa on ei sovi cx65? myyjä kyllä väitti että sopii siihen..

4. Niki K

Tykkäykset:
    0
    Kyllä pitäisi sopia sarjaporttikaapeli 65-sarjan puhelimiin. Tuntuu kyllä kummalta, että Siemensin sivuilla ei mainintaa ole, vaikka itse lähettivät meillekin useampia sarjaporttikaapeleita juuri tuota 65-sarjalaisten päivitystä varten silloin, kun softassa oli bugi lopetusääneen liittyen...

Asetuksista pitää käsittääkseni määrittää oikea com-portti, ennen kuin toimii?

5. st0r

Tykkäykset:
    0
    Jaahas.. No hyvä tietää että on edes sitten oikeanlainen kaapeli käytössä. Osaisiko joku selittää lyhyesti että miten tuon oikean com-portin voi määrittää?

6. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Eiks siellä phone managerin asetuksissa oo kohta, missä ton COM-portin voi valita? Siitä vaan kokeilemaan, mistä portista luuri löytyy.

7. snage

Tykkäykset:
    0
    datakaapeli

Näin sain itselleni toimivan yhteyden tietokoneen ja puhelimen väliin.

Minulla oli ennen M55 puhelin joka jäi tyttöystävälle ja asensin sillä uusimman datasuiten ja kun se kysyi porttia tökkäsin sen com kolmoseen..

Vaihdoin sitten cx65 ja se pelittää heittämällä niillä m55 tekemillä asennus asetuksilla eli käytetään nyt samaa kaapelia ja samaa ohjelmaa kun siirretään tiedostoja niin m55 tai cx65.

Eli jos saat jostain lainaan esim kaverilta m55 luurin niin asenna sen avulla se data suite.

Kun se kysyy puhelimen mallia laitat vaan siihen sen m55 ja jatkat normaalisti ja com 3 porttiin.

Asennuksen jälkeen vaan cx65 kiinni ja nappaa data suite päälle niin on kumma jos ei toimi.

Olen tehnyt samalla tavalla parille kaverille eikä ole esiintynyt mitään ongelmaa aina on toiminut.

Jaa tämä viestiketju