1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

siemens cx75 vai nokia 6630??

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja kugi, 6/4/06.

1. kugi

Tykkäykset:
    0
    nyt on uusi puhelin mietinnän alla,mulle sanottiin nuo mallit ja olen tutustunut niihin ja molemmat oli mielestäni yhtä hyviä sanokaa tekin mielipiteenne, TAI
    jos sinulla olisi tiedossa jokin eri malli,hinta maksimi:450 euroa
    kaikki ehdotukset luen ja mietin.

2. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    En tiedä oletko netistä arvosteluja puhelimista katsonut, mutta tässä vielä hyvät arvostelut molemmista puhelimista jos vaikka auttaisivat valinnassa:
    Siemens
    Nokia

Ja onhan noita hyviä puhelimia paljon 450e hintaan asti, mutta mieti ominaisuuksia mitä puhelimeltasi vaadit ja ala karsimaan vaihtoehtoja. Lue arvosteluja/teknisiä tietoja sekä käyttökokemuksia foorumilta. Itse luultavasti Nokian valitsisin.

3. kugi

Tykkäykset:
    0
    joo..kiitos neuvoista, olen nytten alkanut katselemaan enemmän tuota siemensiä.

4. Hartsa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Elisa
    Eihän nuo ole ollenkaan samalla viivalla.

Jollei puhelimessa välttämättä tarvitse kameraa, niin kannattaa tarkistaa myös BenQ-Siemens S68 (aivan kiva tavallinen "vain" puhelin).
    Jos haluaa kaiken, niin BenQ-Siemens EF81 ja kuukauden sisään pitäisi tulla kapulaversio S81 tai S88.

5. kugi

Tykkäykset:
    0
    pitää katsella puhelimia...mutta nuo kaksi olen tutkinut läpi ja nyt on vain päätös edessä kumman ostan..kiitos mieli piteestä!

6. Hartsa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Elisa
    OK, jos valinta on CX75, niin sen lisälaitteet: datakaapelit, kuulokkeet, laturit jne. eivät sovi BenQ-Siemens-sarjaan (jos vaihdat myöhemmin). BenQissa käytetään pienempää liitintä.

7. kugi

Tykkäykset:
    0
    joo kiitos tiedosta..mutta se valinta on viellä ihan auki

Jaa tämä viestiketju