1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

siemens cx65 teemat

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja jaketson, 30/6/05.

1. jaketson

Tykkäykset:
    0
    MIten saan datakaapelin avulla asennettua club-siemens sivulta hakemia teemoja?

2. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Lataat teemat koneelle ja siirrät pc:llä puhelimeen "teemat" kansioon.

3. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    Tuota.. tuolta samasta paikasta haetut teemat...

Pitääks mun laittaa teema.scs skini kansioon, kuvat kuviin jne., vai riittääkö jos laittaa koko paketin skinien kansioon, käynnistää luurin uudelleen ja aktivoi uuden skinin, mikäli se onnistuu silleen?

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ei kun laitat teema.sdt -tiedoston Teemat-kansioon. Sitten kun puhelimesta aktivoit Teemat-kansiosta kyseisen tiedoston, niin puhelin purkaa teeman tavarat automaattisesti omiin kansioihinsa.

5. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    Kiitos kiitos kiitos!!! ISO kiitos! Ja kumarruskin vielä.

6. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    NJÄÄH.... se ei nyt oikein onnaa...

Mulla kun ei ole tommosta sdt-tiedostoa koko teemassa! On vain config.stc ja teema.scs ja sitten jpg kuvat ja mid äänet. Ne on kaikki omassa kansiossaan ja laitoin koko kansion Themesiin muttei sitä saa luurissa auki/aktivoitua. Pitäskö mun siis laittaa pelkkä scs-tiedosto sinne themesiin vai sirotella kaikki tiedostot omille paikoilleen luuriin siellä missä on muidenkin teemojen kuvat jne.? Mikä toi sdt-tiedosto oikein ees on???

7. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siis väännetäänpä nyt rautalangasta. Eli siirrät ladatun teeman (oli pääte sitten mikä tahansa) puhelimeen, kansiolla ei väliä, tosin loogista laittaa se "themes" kansioon. Kun teema on siirretty puhelimeen ei muuta tarvitse tehdä. Arkiston kautta menet haluamasi teeman päälle ja painat joystickiä, tämän jälkeen puhelin kysyy "ota teema käyttöön" ja kun tähän vastaat myöntävästi vaihtaa puhelin uuden teeman puhelimeesi. Puhelin hoitaa itse kaikki tiedosto omiin kansioihin, joten siirrät ainoastaan teeman puhelimeen ja aktivoit sen esim. arkiston kautta jos se ei asetukset -> teemat löydy tai värivalinnoista. Ja kun haluat poistaa teeman puhelimestasi joudut poistamaan itse teema.sdt tai teema.scs tiedoston ja kaikki muut teeman luomat tiedostot puhelimen eri kansioista. Eli esim. teema.sdt lisää ääniin "teema" nimisen kansion joka sisältää "teema"-nimisen teeman kaikki äänet, teema.sdt lisää myös kuviin ja animaatioihin oman "teema" -nimisen kansion, joten myös ne pitää tai ei pidä, mutta kannattaa poistaa tilaa viemästä kun ko. teeman puhelimestasi poistat.

8. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    TCall .. THÄNKS! Nyt toimii teema. Mutta, mun pitää yksitellen siirtää kaikki muut teemapaketin romppeet luuriin. Kuten on-off-midit ääniin ja taustakuvat kuviin jne. Yritin hakea tietoa että kuinka saan koko paketin yhdellä kertaa luuriin. Tämäkin tosin riittää, helppohan ne muut on tyrkätä oikeisiin paikkoihin, eli KIITOS, KIITOS ja KIITOS!

9. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No hyvä, että toimii. Kyllä teeman pitäisi itse siirtää omat romppeensa puhelimeen, ainakin minulla kaikki teemat ovat homman itse hoitanut.

10. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    No teema siirretynä toimii todella mun tapauksessa vain väriteema ja taustat, animaatiot, midit yms. joutuu siirtelemään erikseen luuriin ja asettamaan ne kaikki erikseen toimimaan, mutta eipä ole iso työ. Kunhan sain uuden teeman vanhojen tylsien tilalle ;o)

Jaa tämä viestiketju