1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

siemens cfx65

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja heddy, 19/10/04.

1. heddy

Tykkäykset:
    0
    koska tulee myyntiin puhelinkioskiin ja muutenkin tämä ko. siemensin puhelin ja paljonko on noin hinta?

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Vähän väärä osasto, mutta myyntiintulosta ei muuta tietoa vielä kuin viimeisellä vuosineljänneksellä, eli varmaankin joulumarkkinoille saapuu. Suositushinta on ~300e.

3. henz

Tykkäykset:
    0
    tuli vaan mieleen, että voiko aloittamaansa "topiccia" poistaa, jos menee väärälle osastolle tms?

4. linzku

Tykkäykset:
    0
    Voi ellei ole sen jälkeen kirjoittanut mihinkään muuhuunkaan aiheeseen.

5. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Eikö noita viestejään voi poistaa kirjoittamassaan järjestyksessä uusimmasta vanhimpaan riippumatta eri aiheista?

6. linzku

Tykkäykset:
    0
    Ei minusta ainakaan pysty. Esim tämän viestin yläkulmaan tulee pieni x. Sitten kun olen kirjoittanut johonkin toiseen aiheeseen niin x siiryy sinne. Jos poistan sen uusimmman viestin eli painan x:ää niin se x siirtyy takaisin tähän viestiin takaisin. Ymmärsittekö?

7. linzku

Tykkäykset:
    0
    Ei minusta ainakaan pysty. Esim tämän viestin yläkulmaan tulee pieni x. Sitten kun olen kirjoittanut johonkin toiseen aiheeseen niin x siiryy sinne. Jos poistan sen uusimmman viestin eli painan x:ää niin se x siirtyy takaisin tähän viestiin takaisin. Ymmärsittekö?

8. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    Niin, juuri tätä hain takaa, eli kaikki kirjoittamansa viestit pitäisi pystyä poistamaan.?

9. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Ei mene noin...

X pysyy viestin yläkulmassa niin kauan kuin joku toinen on kirjoittanut siihen topiciin seuraavan vastauksen (tai itse samaan topiciin, jolloin x muuttaa siihen). :)

10. Fujitsu

Tykkäykset:
    0
    www.gsmarena.com

Puhelimesta saatu arvostelu.
    Ihan kivalta näyttää, mutta väri ei oikein sovi mun silmään. Näyttää liian tyttömäiseltä.

Jaa tämä viestiketju