1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens cfx65 kameran ääni

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja suomen_kuningas, 13/2/05.

1. suomen_kuningas

Tykkäykset:
    0
    Olen noudattanut tässä foorumissa olevia ohjeita siitä, miten kameran äänen saa pois muissa siemensin puhelimissa.
    Operaatio tyssää jo alkuvaiheessa, kun koitan käyttää OD:ta.
    "Error, unplug and plug cable then try again"

Olen myös koittanut käynnistää koneen uudestaan (piuha ja kännykkä kiinni koneessa) ja käynnistää OD:n samantien. Windows kuitenkin tunnistaa kännykän liian nopeasti, enkä ehdi käynnistää OD:ta ennen sitä.

Kokeilin myös toista tapaa: käynnistin koneen uudestaan siten, että piuha oli kiinni koneessa ja kännykkä irti piuhasta. Koitin sitä kikkaa, että käynnistää OD:n, kun kännykkä on irti ja painan "Do it", josta sitten tulee error. No, sitten pistin kännykän kiinni ja painoin "Do it". Sitten tulikin sama "Error, unplug and plug cable then try again" . Koitin myös siten, että käynnistin OD:n samalla hetkellä, kun iskin piuhan kiinni kännykkään, mutta tuli sama error.
    Mitähän tässä pitäisi tehdä... Itselläni on dca-510 -datakaapeli, eikä siinä ole sitä ominaisuutta, että latauksen saa pois päältä. (itse en ainakaan ole löytänyt siitä minkäännäköistä kytkintä).

Jaa tämä viestiketju