1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens CFX65 käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Guest, 28/1/05.

1. Guest Vieras

Löytyykös keneltäkään mitään kokemuksia kyseisestä puhelimesta?

2. Esko

Tykkäykset:
    0
  3. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  4. monod

Tykkäykset:
    0
    ei olekkaan aito siemens tuote :7

5. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Juu ei oo vissii siemenssin valmistama, vaan mate in taivan =)

Omaa silmää toi mielyttää kyl aikas lailla ja hintaki on kohdallaan. Mutta jos oikeasti se näyttö on niin hidas kun noissa testeissä on mainostettu, ni huh huh. Ihme peliliike siemenssiltä jos matkapuhelin pisnekset menee päin mettää ja sit perää julkaisee tuollaisen huonolaatuisen simpukan. Kannattais varmaan testata vaiks muutamal sadal käyttäjäl niitä luureja ennen ku myyntiin pistää. Tuosta cfx65:sesta en ole yhdessäkään lukemassani testissä vielä varsinaisesti yhtään hyvää sanaa lukenut.

6. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Voepi olla että suapi halavalla tuota mallia jonkin ajan päästä.

Mutta, jos jollain on jo tommonen niin laittakaa nyt niitä käyttökokemuksia sitten tänne.

7. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Edelleenkä kukaan oo uskaltanu ostaa? =/

8. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ei varmaan. Ja jos joku ostajaehdokas sattuu vilkaisemaan tätä ketjua ennen ostamista, niin vaihtuu varmaan ostopäätös toiseen puhelimeen =)

9. Mitro

Mitro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Just mietin että hankkis CFX65:n ja jatkais Siemensin käyttäjänä, mutta jää näillä näkymin tuollanen susi ostamatta. Avovaimon A60:n hitaan näytön ja valikkojen kanssa tappelu riitti.

Tuollaset hitaudet kun tuskin katoavat mihinkään vaikka softaa päivittäisikin.

10. Tes

Tykkäykset:
    0
    minä pistin maanantaina tilauksen menemään, ja toivon mukaan tuo kyseinen luuri(siemens cfx65) pian olis taskun pohjalla. Kyllähän mä näitä lueskelin ennenku tilasin, mutta minä rohkeana kuitenkin päädyin tilaamaan ko. puhelimen.Saas nyt nährä miten käy..Voin tulla tänne kertomaan sit miten toimii ja pelittää. tulis nyt vaan se luuri sieltä postin kautta pikapikaa..tietoa kuinka kaun kestää toimitus puhelinkioskista kun tilasin?

11. Harvest

Tykkäykset:
    0
    Eilen tuli putiikkiin eka kipale ja heti testiin. Tuomio oli -> DOA-vaihtoon saman tien, koska soittoäänet ei pelittäneet. Näyttökin kieltämättä oli tosi hidas muihin simppoihin verrattuna, haamutekstejä jäi ruutuun näkymään.

5 minuutin testin perusteella jäi paha maku suuhun, kun oli odottanut uutta työluuria tuosta. Täytyy pitää vielä musta M65 ja odotella uusia Samsungeja...

12. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    No eipä taida CFX65 sitten mikään menestys olla...

Tekis mieli ostaa tuo CX65, kun siinä on nykyään hinta niin halpa ominaisuuksiin.. Hitto kun se olis vaikka Nokia, Samsung tai Sony Ericsson, mutta Siemens kun sattuu olemaan, niin en kyllä uskalla rahojani laittaa siihen. Sen verran on saanut tää M55 hermot kireälle..

13. Tes

Tykkäykset:
    0
    Täytyy nyt minunkin laittaa tähän kommenttia, kuten aiemmin jo lupasin. Eli puhelimen sain perjantaina, jolloin tosin en ollut kotona, joten jäi tutkailut tähän päivään.Tässä nyt pari tuntia oon kokeillu, ja täytyy laittaa positiivista palautetta. Noista varoituksista huolimatta tuo minun luurini toimii hyvin. Pientä hitausta on havaittavissa, kun selaa kuvia tms. Mutta ns. haamuja ei ole jäänyt jne. Kameran kuvan laatu on mitä on(ei mitenkään huono, mutta plussa-juttuna ihan hyvä..kelpaa vaatimattomammalle käyttäjälle(eli minulle:)). Mä voisin ihan helposti suositella tätä puhelinta just sellasille jotka ei nyt niin kamalasti vaadi ns "huippuominaisuuksia", mutta haluavat kuitenkin simpukka mallin. En kadu että ostin. Ja ulkonäkö on "luonnossa" minusta vielä hienompi kuin kuvissa, että jos ei mitään mollukkaa taskuun pullottamaan tahdo, on tää ihan hyvä vaihtoehto. Eli rohkeasti vaa kokeilee.

14. kermiitti

Tykkäykset:
    0
    Sain myös kyseisen luurin perjantaina ja täytyy yhtyä edelliseen. Näin lyhyen kokeilun jäljiltä olen ihan tyytyväinen. Ja hintahan sen jo kertoo ettei ole kyseessä valmistajan lippulaiva.

15. Tes

Tykkäykset:
    0
    kermiitti: mistä tuosta löytää sen taskulamppu ominaisuuden? entäs jos laittaa äänettömälle ni onko sitten viestiäänikin äänetön? mitä enemmän oon tota räpläilly, sitä tyytyväisempi oon ollu. ja tuosta löytyy paljon uusia ominaisuuksia kokoajan (mitä en tiennyt olevan ko.puhelimessa)
    Tuo on kyllä hauska juttu kun saa noi kehykset noihin kuviin, on siskokin jo kaltereiden takanaXD

16. kermiitti

Tykkäykset:
    0

Taskulamppu toimii siitä sivunäppäimestä, miinus näppäintä kun pitää pohjassa niin lamppu syttyy. Ääniä en ole vielä ehtinyt testailla kun kukaan ei oo viittinyt soitella.

17. kermiitti

Tykkäykset:
    0
    Yksi mihin olen ko puhelimessa pettynyt niin sähköpostia vissiin ei pysty ollenkaan lähettämään, ainoastaan vastaan ottamaan.

18. kurja

Tykkäykset:
    0
    Siemenssin sivuilta kun tuota puhelinta tarkastelee, niin siellähän sanotaan että "sähköpostituki: pop3", mikä tarkoittaa just sitä että postia voi lukea muttei lähettää.

Kertokaapas cfx65:n omistajat, miksi olette juuri tuon puhelimen valinneet? Siihen verrattuna cx65 on pikkusen halvempi, siinä on enemmän toimintoja (mm. sähköpostin lähetys, kolmitaajuus jne), suurempi näyttö, pidempi valmiusaika, jne, jne... Kokoeroakaan ei ole kuin muutama milli. Ei kai kukaan maksa pelkästään siitä että luurissa on luukku? Vai maksaako?

Siis, miksi cfx65?

-nimim. Utelias

19. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Hetkonen, miten niin POP3:lla ei voi lähettää? Onko kenties puhelimessa jotenkin estetty?

20. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Kyllä luulen että moni juurikin siitä maksaa enemmän että saa simpukan. Itse ainaki maksaisin, tosin sen verran tuosta puhelimesta kuullut negatiivista, että tässä tapauksessa en kyllä maksaisi.

Jaa tämä viestiketju