1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens CF62 vai Samsung X460?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja zape, 16/12/04.

1. zape

Tykkäykset:
    0
    Oiskohan kellään kokemuksia molemmista puhelimista tai merkeistä? Molemmissa suurinpiirtein samat ominaisuudet, Samppa vissiin vähän pienempi, mutta 60 euroo kalliimpi. Kannattaako siis laittaa 60 euroo lisää, että saa pienemmän ja hopeisemman puhelimen? Mites on Siemensin ja Samsungin käyttölogiikka näin Nokian jälkeen...

2. nossi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ota ennemmin samsung. Eikös tämä kuuluisi tuonne mikä puhelin kannattaa ostaa osiolle.

3. axu

Tykkäykset:
    0
    Kyllä normaali ihminen oppii tuon käyttölogiikan muutamassa minuutissa, en oikein ymmärrä kun ihmiset vatkuttavat ja parkuvat jos joku sony ericssonin käyttöliittymä tai vastaava on vaikea - mielestäni nokian käyttölogiikka on syvältä, liian yksinkertainen ja tylsä ja muutenkin softat todella hitaat :p No se siitä, makuasioita :)

Samsungissa on huomattavasti parempi näyttö, enemmän muistia ja käyttö on muutenkin paljon miellyttävempää kuin Siemensissä. Tuntuu siltä, että laadullisesti (materiaalinen laatu) on sampparissa parempi. Itse ko. koneita todella paljon myyneenä ja testanneena voin kyllä suositella - hintalaatusuhde kohdallaan. Siemensillä kahden vuoden takuu oikeastaan tässä tapauksessa ainoa valttikortti - minulla jopa kuoret natisevat kahden päivän käytön jälkeen omituisesti (sain siis ko. Siemensin käyttöön tiistaina).

4. barbarian

Tykkäykset:
    0
    Olen axun kanssa samaa mieltä, turha ruikuttaa "vaikeasta" käyttöliittymästä, kun todellisuudessa se on vain erilainen. Tavallinen henkilö kyllä oppii nopeasti käyttämään laitetta kuin laitetta.

Ja asiaan, suosittelen x460 näyttö on valovuosia parempi, mutta onhan se vähän kalliimpi, joten ei cf62 ole hullumpi vaihtoehto.

5. zape

Tykkäykset:
    0
    Kävin tossa molempia käplimässä liikkeessä ja Samppa vaikutti laadukkaammalta, noin niinkuin näppituntumalta. Oli jotenkin jämäkämpi. Onhan se kalliimpi, mutta ehkäpä satsaan sen verran, kun on parempi näyttökin. Itse asiassa Samppa vaikutti huomattavasti hienommalta kuin Simppa, Simppa oli kuin maalaishiiri ja Samppa sitten se kaupunkilais-...

Jaa tämä viestiketju