1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens cf 62 herätyskello

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja MAIKKI, 31/10/04.

1. MAIKKI

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    sgs2
    Ikävänä yllätyksenä muuten hyvin toimivan siemensini herätyskello on nyt jättänyt neljä kertaa herättämättä, ei peräkkäisinä päivinä, vaan välillä on toiminut ja välillä ei. Voisin vannoa, että olen asettanut sen herätyksen joka kerta aivan oikein, se vaan ei aina toimi.

Nyt on tunne, että täytyy olla toinen herätyskello myös herättämässä, kun kännyyn ei näemmä voi luottaa.

Onko joku muu törmännyt ko. ongelmaan, mitä teitte ?

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    CF62 keskustelu käynnissä tuolla, eli samaa puhelinta koskevat kysymykset mieluummin samaan ketjuun.

3. MAIKKI

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    sgs2
    Pahoittelut, noviisi ei tajunnut.... Nyt en vaan osaa poistaa tai siirtää tuota väärässä paikassa olevee viestiäni !
    Tätä kirjoittelua on näemmä vielä syytä harjoitella ! : )

4. Caliber

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 5X
    Mä en usko että puhelin ois mulla ainakaan jättäny herättämättä, se ääni vaan ei oo niin kova ja ärsyttävä että oisin aina herännyt siihen. Näin uskon mulla muutaman kerran käyneen. Tosin joskus on jättäny herättämättä kun on pistäny herätyksen päälle ja ei oo poistunu siitä valikosta OK:lla vaan punasella luurilla niin sittenhän se ei mene päälle.

Jaa tämä viestiketju