1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens "C65" ikonien vaihto?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja ilez, 18/1/05.

1. ilez

Tykkäykset:
    0
    Yksinkertainen kysysmys: Mahdollista?
    Oon ettiny täältä ja googlesta ja monissa paikoissa on ollu ikonien vaihto "x65" puhelimiin ja joissain jopa c65:een.. Mut ei vaan taho onnistuu. Jos joku c65:n käyttäjä voisi pikkasen avustaa tai joku asiasta tietävä :)

2. jukkapukka

Tykkäykset:
    0
    Jos tarkoitat valikkokuvakkeita niin homma menee näin:

Installation instructions:
    -------------------------------------------------------------
    1. Download hidden disk opener (c) SiNgle:
    http://download.siemens-club.ru/files/x65/od.rar

2. Use it to open hidden disks on your x65 mobile

3. Open following directory on the mobile:
    Config/japp/FlexMenu/

4. Backup file main.fs

5. Copy contents of this archive to the Config/japp/FlexMenu/
    folder overwriting all files

6. Reboot your mobile

3. ilez

Tykkäykset:
    0
    Nuo ohjeet lukenut joka paikassa ja missään ei ole erikseen mainittu c65:ta. Oon säätäny ton open discin ja datakaapelin kanssa vaik kuin ja ei tuu tota config hakemistoa näkyviin :( tuo japp kansio löytyy "Siemens Device\\Data\System\japp", mutta käsittääkseni tuossa toisessa topicissa sanottiin, että tuo on aivan eri asia, et kyl sen config kansionkin saa näkyviin kun tarpeeks ränkslää :/ Kaikilla vain näyttäisi olevan cx65 johon on varma tuo toimivuus, mutta onko kellään onnistunut tuo c65 puhelimeen? Kiitoksia jo etukäteen :)

4. Puukala

Tykkäykset:
    0
    No tässä ovat ohjeet ikonien vaihtoon.

1. Lataa Tästä Mobile Phone Manager (MPM).
    2. Asenna MPM. MPM ei saa olla päällä tämän säätelyn aikana, vain asennettuna.
    3. Lataa Tästä Open Disk (OD).
    4. Jos sinulla ei vielä ole, niin hae WinRAR tai joku muu vastaava ja pura sillä toi OD.
    5. Kännykästä näppäinlukko pois ja datakaapelista lataustoiminto pois (DCA-510:ssa on lataustoiminto).
    6. Liitä kännykkä kiinni tietokoneeseen datakaapelilla (ainakin DCA-510 toimii).
    7. Aja (eli paina Do it!) OD siihen porttiin missä sinulla on kännykkä kiinni (COM 1-5 käyvät, siitä isommat eivät), kännykkä ei saa olla löytänyt yhteyttä tietokoneeseen, vain kaapeli kiinni.
    8. Ruutuun tulee viesti DONE!, älä klikkaa tätä ikkunaa vaan jätä se sellaisenaan taustalle. Sulje se vasta kun olet valmis ja kännykän piuha irti koneesta.
    9. Siten menet Oma tietokone ja sieltä Siemens device.
    10. Siemens Device:ssa on kännykän kuva ja sen alla lukee: Kytke puhelin PC-koneeseen.
    11. Odota, että datakaapelin valot alkavat vilkkumaan ja kone löytää yhteyden.
    12. Kun kone löytää yhteyden, niin menet Siemens Device ja siitä klikkaat Config/japp/FlexMenu.
    13. Siinä on main.fs, ota siitä varmuuskopio. Sitten vaan heität ne uudet ikonit tonne FlexMenu kansioon ja annat sen main.fs korvautua sillä uudella main.fs (Sinullahan on vielä tallessa se vanha koneellasi varmuuskopiona.)
    14. Käynnistä puhelin uudestaan.

ps. Minulla on C65 ja olen nuo ikonit vaihtanut.

5. ilez

Tykkäykset:
    0
    Humm humm!!! :D Kiitoksia paljon puukalalle :) Kaikesta säätämisestä huolimatta en olisi älynnyt, että tuo open disc pitää jättää päälle :) Heti lähti pelittämään ja nyt alkaa vast varsinainen säätö :D Kiitoksia ja kunnioitusta \o/

6. Puukala

Tykkäykset:
    0
    Ole hyvä vaan. :D

7. jukkapukka

Tykkäykset:
    0
    Joo mulla on myös C65 ja kuvat ovat tuon ohjeen mukaan vaihdettu. Kannattaa huomioida että ohjeissa yleensä 'x' tarkoittaa mitä tahansa kirjainta.

8. ilez

Tykkäykset:
    0
    Huomion kyllä sen, mutta en ollut kuitenkaan varma kun ei itelläni pelittänyt ilman tuon open discin "oikeaa" käyttöä, josta ei muistaakseni mainittu ohjeissa.

9. ollip

Tykkäykset:
    0
    Mistäs löytyis parempia kuvakkeita jos kokeilisin omalla kännyllä samaa operaatiota?

10. Puukala

Tykkäykset:
    0
    Täältä löytyy ikoneita. Tietenkin jos jaksat ja sinulla on joku hyvä kuvankäsittely ohjelma niin voit tehdä ikonit itse. Tai jos jaksat säätää niin voit ottaa eri ikonipakkauksista eri ikonit ja sitten yhdistellä niitä.

11. ollip

Tykkäykset:
    0
    Kiitos, nuohan oli siistejä. Omilla kuvankäsittelytaidoilla en kyllä ala puhelinta pilaamaan :)

12. Puukala

Tykkäykset:
    0
    Ok, minä tein itse mozilla thunderbird logosta viesti-ikonin, ja siitä tuli mielestäni hieno. En minäkään alkaisi itse piirtelemään ikoneita, siitä ei tulisi päätä eikä häntää. :D

13. ollip

Tykkäykset:
    0
    Tuo on muuten hyvä idea. Tuo Thunderbirdin ikoni kävis varmaan tosi hyvin. Pitääpäs harkita, kiitos vinkistä :)

14. ollip

Tykkäykset:
    0
    Noniin, vaihdoin kuvakkeet vähän parempiin. Kyllä on kiva kun voi säätää tätä puhelinta mieleisekseen. Nyt näyttää valikko paljon paremmalta.

Ekat kuvakkeet joita kokeilin näytti kyllä paskoilta. Ne oli varmaan liian isoja ja niitä kun puhelin pienensi niin reunoista tuli säröiset. Nooh, pidetään nuo nykyiset nyt vähän aikaa :)

15. Puukala

Tykkäykset:
    0
    Joo, toi on juuri yksi syy minkä takia pidän siemenssin puhelimista. Siksi että siemenssejä saa muokattua todella monipuolisesti.

Jaa tämä viestiketju