1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens C60 käyttökokemuksia?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja veppis, 10/11/03.

1. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Luurihan on nyt ollut jo jonkin aikaa myynnissä. Onko kukaan käyttänyt laitetta ikkunaostosräpläilyä kauempaa?

Puhelinhan vaikuttaa hintaisekseen aika hyvältä, mm. MMS ja java löytyy. Värinäyttö on (kuvienkin perusteella) tietysti hieman heikko, mutta ihan riittävä.

2. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Minä testasin tossa tänään tuota kapistusta, kun yks tyyppi oli sen hankkinut. Näppäintuntuma on pikaisesti kokeiltuna oiva ja hyvä. Ihan selkeä käyttää ja kaiutin on hyvää laatua tuossakin, kun kuuntelin soittoääniä. Edullinen puhelin, mutta omalta osaltani ei jäänyt kuitenkaan halpa ja muovinenmaku suuhun. Ois passeli kakkospuhelin mulle.

3. Tee

Tykkäykset:
    1
    Kerropas vielä, että onko tuossa wav-soittoäänet? Yritin etsiä vaikka mistä, mutta missään ei lue.

4. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Enpäs hoksannut, muita kuin mid ja mmf. ääniä. Voi olla, että on myös waveja.

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Onhan tämä reilun viikon ollut:

+hyvät näppäimet
    +näyttö yllätti-kirkas ja tarkka
    +toimii nopeasti

-muovilaatikko
    -ei kalenteria eikä mitään muitakaan muistutuksia

Kokonaisuutena olen varsin tyytyväinen. Hinta/laatusuhde erinomainen.

6. atheos

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E51 + Saunalahti
    Täysin samaa mieltä. Vielä pienoisena miinuksena automaagisen näppäinlukon puute, toivotaan että korjaavat tuon ongelman firmware-päivityksen yhteydessä.
    Kalenterin muuten saa Javalle, täytyy testata tuo kunhan saan datakaapelini.

7. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Todellakin tuon puhelimen käyttäminen on varsin sulavaa. Ehkä sulavampaakin, kun mitä oman puhelimeni ekassa softassa. Toimi kokonaisuus heti alussa. Kaverini vaan valittelee, kun ei ole tuota aut.näppäinlukkoa, mutta se on mielestäni aika pieni puute. Hinta/laatusuhteeltaan markkinoiden top-kympissä.

8. dS

Tykkäykset:
    0
    Lienenkä minä ainoa, jota ei tunnu aut. näppäinlukon puute ko mallissa yhtään haittaavan. Osaahan sitä nyt n'pp'imet lukita. Ja sitä paitsi näytönsäästäjä salasanalla ajaa ihan saman asian, joskin se tulee päälle aikaisintaan minuutissa, mikä on ehkä vähän pitkään näpäinlukolle.

9. SC60

Tykkäykset:
    0

10. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Kalenterin/muistutusten puuttuminen häirittis kyllä mua.. Kun jo 3310:ssa aikoinaan tuli käyttöä muistutuksille, ja nää m55:n organiser-toiminnot on aika luxusta.

Mut sen sijaan automaattinen näppäinlukko; sillä ei tee mitään! Helpostihan puhelinta räpättyään pitää sekunnin pohjassa nappia alamummossa, ja luuri on sillä lukossa..

11. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    No way. tekstaaminen on nopeaa. Mielestäni loistava puhelin hinta-laatusuhteessa markkinoitten parhaimmistoa.

12. Epelii

Tykkäykset:
    0
    Itse harkitsin C60:n ja M55:n väliltä. Valitsin M55:en. Nyt kun myöhemmin pääsin testaamaan C60:n vähän enemmän, niin voi luoja! Onneksi valitsin M55:n. C60 on iso ja lelumainen siihen verrattuna. Kyllä harmittaisi jos ei olisi automaattista näp. lukkoa tai kalenteria. Ainoa mikä mielestäni on parempaa C60:n on näppäimet niissä on parempi tuntuma ja tiestysti luurin hinta...

13. SC60

Tykkäykset:
    0
    Taitaa olla mulla joku maanantaikappale kun tekstaaminen on todellakin hidasta ja muutkin puhelimen toimet, kuten valikosta poistuminen tulee aina viiveellä. Lisäksi puhelin on jumiutuu välillä niin että pitää painaa punaista luuria pitkään jolloin joudutaan aloittamaan kaikki alusta.
    Lisäksi luuri on muutaman kerran sammunut itsestään tekstaria lähettäessäni vaikka akku on pykälää vajaa täysi.

Riittääkö tässä selitystä takuuhuoltoon viemiseksi?

Edit:

Olin laittanut pari eri ryhmää numeroille, lähinnä soittoäänten takia, tänään poistin ryhmistä kaikki numerot ja hups, kaikki ryhmissä olleet numerot katosivat koko puhelinlettelostani.
    Pettymys ja mielestäni paha suunnitteluvirhe!

14. naksu_

Tykkäykset:
    0
    Herätänpä tämän keskustelun henkiin kysymällä, onko akku hyvä ja kestääkö puhelin hyvin kolhuja. Onko yhä tyytyväisiä käyttäjiä?

15. dS

Tykkäykset:
    0
    Itse ainakin edelleen tyytyväinen reilun parin kuukauden käytön jälkeen. akku kestää mulla viikon verran (yöt yleensä pois päältä, ei mitenkään ihmeellisen runsaasti puheluita). On putoillut muutaman kerran housuntakun/pöydän korkeudelta ja sen on ainakin kestänyt.

16. naksu_

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia tiedosta. Taidankin ostaa tuon C60:n M55:n / nokia 3100:n sijaan, se kun on paljon hienompi ja halvempi :)

17. SC60

Tykkäykset:
    0
    Akku kestää kyllä pitkään (näyttö 10%) ja muutaman kerran on tippunutkin käsistä, mutta on sen kestänyt.
    Näyttö on naarmuilla ja näppäimet natisevat ilkeästi.

Vieläkin ihmetyttää tuo hitaus, puhelin on mielestäni ärsyttävän hidas entiseen nokian 8210 verrattuna. Tekstaus on hidasta, kuten valikoissa liikkuminenkin. Onko tuohon saatavilla joku softapäivitys tai vastaava joka korjaisi tuon hitauden?

18. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minun mielestäni yleensäottaen värinäytölliset puhelimet ovat hitaita verrattuna perinteisiin 2-väri puhelimiin. Minua on ärsyttänyt jo pitemmänaikaa kyseinen seikka. Olen kokeillut Samsung c100, Siemens m55, Ericsson t68, SE T310, Nokia 6610, ja joitain muitakin ja minusta ne kaikki oli ärsyttävän hitaita. Nokian 6610 ehkä kuitenkin nopein...

19. artpage

Tykkäykset:
    0
    Joo,se hitaus harmittaa täälläkin,kun vertaa esim.c55 malliin niin on kyllä hurja ero...Luulisi softapäivityksellä ainakin hiukan parantuvan...?

Jaa tämä viestiketju