1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens C55 värinä sekoilee

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Propulsion, 13/10/02.

1. Propulsion

Tykkäykset:
    2
    Ostin tuollaisen Siemensin C55:sen torstaina. Muuten olen ollut puhelimeen ihan tyytyväinen, mutta värinähälytys tuossa on ihan seko. Värinä ei lähde pois päältä, vaikka sen valikoista kytkisikin pois. No, se ei oo vielä paha, mutta se, että tekstiviestin tullessa värinä "hirttää päälle" on jo sietämätöntä. Tekstiviestin tultua värinä ei lähde pois kuin käymällä valikoissa vaihtamassa värinätyyppiä. Viallinenhan tuo liene, vai onko jollain tietoa jostain poppakonstista jolla tuo tokenisi? Voinko vaatia uutta luuria, kun on heti rikki, vai onko pakko lähettää takuuhuoltoon?

2. Guest Vieras

voit vaatia uutta luuria 7päivän sisällä ostosta. mikäköhän noissa uusien luurien värinöissä mättää kun gd67:ssa ei meinaa värinä toimia juuri kellään?

3. Propulsion

Tykkäykset:
    2
    Huomenna vaihtamaan siis. Viitti takuuhuoltoa ruveta odotteleen, on useemman päivän reissu kuitenkin. Perjantaina tuo mielestäni vielä pelasi, mutta enään ei:(

4. Propulsion

Tykkäykset:
    2
    Semmonen ovela juttu tuossa vielä, että jos tekstiviestin tullessa on näppäinlukko päällä, niin tärinä loppuu kun näppäinlukon avaa... Jos lukko on auki, niin sillon ei auta kuin mennä sinne valikoihin tai sammuttaa puhelin:(

5. Guest Vieras

kaiken kaikkiaan aika mystinen juttu toi ongelma! mites onko ne soittarit paremmat kuin 3510:ssa/gd67:ssa/7650:ssä?

6. Propulsion

Tykkäykset:
    2
    gd67:n tai 7650:n ääniä en oo kuullu, hiukan paremmat ovat ehkä kuin tuossa emännän 3510:ssä.

7. Guest Vieras

mites tuota...oletok muuten tyytyväinen/pettynyt ostokseesi?

8. Propulsion

Tykkäykset:
    2
    No kyllä mä ainakin toistaiseksi tyytyväinen olen, siis tuota värinää lukuunottamatta.

9. Guest Vieras

itse mietin pitkään että otanko ton vai gd67:n mutta päädyin gd67:aan jonka muuten saan ens viikon alussa. otin gd67:n koska siinä on värinäyttö, mikä lisää käyttömukavuutta ja onhan se hieno.

mietitkö itse gd67:aa vaihtoehtona tolle siimessile?

10. Propulsion

Tykkäykset:
    2
    Mietin kyllä, mutta kun sen ois joutunu tilaan tai hakeen jostain kauempaa ja tuon Siemensin sain paikallisesta liikkeestä, niin päädyin sitten siihen.

11. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Aika outo värinäbugi tuossa sun C55:ssa. Itse en ole koskaan tuollaista vielä kohdannutkaan, mutta kaikkihan on aina mahdollista. DOA vaihtoon vaan eikä kannata jäädä takuuhuoltoa odottelemaan.

12. Ace

Tykkäykset:
    0
    Taitaa olla mulla sama juttu omassa C55:ssa. Otin äsken värinähälytyksen pois päältä, mutta ei vaikuta mitenkään. Pieni bugi näköjään. Tuota värinäähän voi muuttaa erilaiseksi ja laittaa valoefektit yms.... Tekstiviestin tultua se kyllä muistaakseni lähti heti pois, kun viesti tuli/alkoi lukemaan sitä... En ole tosin vielä pahemmin kerennyt testaamaan.

Itse olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen puhelimeen. Onkos kellään tietoa, milloin datakaapeli ja muut lisävarusteet tulevat vai ovatko jo tulleet?

13. Predator2000

Tykkäykset:
    0
    Kauan tuossa kestää akku?

14. m-tr

Tykkäykset:
    0
    No minäkin ostin perjantaina kyseisen puhelimen ja olen huomannut saman bugin tuossa värinässä. Jos värinä on päällä niin tekstiviestin tullessa värinä ei lakkaa ollenkaan.
    Muutenkin tuon värinän toimintaperiaatetta en ole täysin ymmärtänyt. Esim. tekstiviestin tullessa puhelin värisee kerran vaikka värinä ei ole päällä.
    Toinen bugi minkä löysin on se, että kun on äänittänyt puhelimella jonkin äänen ja painaa heti toista painiketta niin esiin tulee info-ruutu. Ääni pitää tallentaa ennen kuin sitä pystyy kuuntelemaan.
    Pitää varmaankin odotella ohjelmistopäivitystä...

15. Ace

Tykkäykset:
    0
    Tuo toinen asia ei ole varsinainen bugi, vaan se toista tarkoittaa, että aloita uusi äänitys. Lukee vielä ohjekirjassa...

Mistä muuten vapautatte muistia, jotta vois tehdä pidempiä äänityksiä vai onko asetuksissa joku rajoitus, kun minulla voi aluksi äänittää 18s, sitten 10s ja 7s....

Vai pystyykö ollenkaan äänittämään pidempään kuin 18s?

Akku kestää ihan hyvin. Itse en ole kuin kerran ladannut puhelimen ja latauksesta otin puhelimen pois perjantai-iltana. Tosin enää ei ole paljoa virtaa jäljellä, mutta tämä olikin vasta ensimmäinen lataus ja ekana päivänä käytin puhelinta aika paljon...

16. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Myös M50 värisee lyhyesti riippumatta siitä, onko vibra päällä vai ei. Eli se taitaa olla nykyisten mallien ominaisuus, jota vielä 45-sarjassa ei ollut.. Tuo värisemään jääminen viestin tullessa saattaa sitten ollakin ihan oikea ohjelmistobugi.

17. Propulsion

Tykkäykset:
    2
    Kävinpä sitten suorittamassa DOA-vaihdon, arvatkaapa kuinka kävi... Sain uuden luurin. Puhelin toimi kun kokeilin heti kaupasta tultuani, vaan eipä toimi enää. Sama vika taas kuin edellisessä... Kai se on odotettava, että saavat softapäivityksen tehtyä. Sanoivat tuolla Siemensin helpdeskissä, että ongelma on tiedossa, johtuu softasta ja korjaus on työn alla.

18. m-tr

Tykkäykset:
    0
    Nojoo, kiitos korjauksesta tuohon äänityksessä kuvittelemaani bugiin. Näinhän tuo äänitys näyttää toimivankin. Pitäisi ehkä lukea ohjekirjaa tarkemmin :).

Ja tuota muistiahan vapautuu kun tuhoaa java-ohjelmia ja varmaankin poistamalla jotain äänitettyjä/soittoääniä. Minä olin ladannut java-pelejä ja poistamalla niitä äänitykseenkin tuli lisäaikaa.

19. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Joku nainen koodannut lelukseen ja päässyt vahingossa tuotantoon... (jatkuva värinä)

20. m-tr

Tykkäykset:
    0
    Tuosta äänityksen pituudesta vielä. Vaikuttaisi tuo 18 s olevan maksimipituus tuolle äänitykselle. Tällä hetkellä muistia vapaana 125.74 kb ja edelleen 18 s aikaa äänittää

Jaa tämä viestiketju