1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens c55 + usb-kaapeli + Siemens GPRS-modem assistant

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja dynamo, 27/5/04.

1. dynamo

Tykkäykset:
    3
    Minulla on Siemens c55, olen tilannut usb-kaapelin (siemensin alkuperäinen), käyttis xp ja tietokoneen gprs-softa siemens gprs assistant. Surffaaminen onnistui Syncstation(sarjaporttikaapeli)-yhdistelmällä loistavasti. Nyt joudun kuitenkin käyttämään usb-kaapelia kannettavan hankinnan vuoksi. Tunnistaako gprs-assistant usb-kaapelin autoamaattisesti samalla tavalla kuin sarjaporttikaapelin?

2. dynamo

Tykkäykset:
    3
    Eli kun asennan ajurit usb-kaapelin mukana tulevalta levyltä niin käykö se niin yksinkertaisesti vai joudunko muuttamaan windowsin asetuksista usb-portin com-portiksi?? Ja miten se tapahtuu jos näin tulee tehdä?

... vai joudunko syöttämään asetukset käsin (luomaan uuden tilin) ja heittämään gprs-modem assistantilla kuikkaa?

3. dynamo

Tykkäykset:
    3
    Ongelma ratkesi aika helposti kun olin saanut kaapelin. Kaapelin ajurit koneelle, päälle siemens gprs assistant asennus. Ohjelma tunnisti yhteydeksi irda:n ja automaattisilla asetuksilla lähti heti toimimaan. Hyvin jekuttaa, kivat ne datavalot siinä usbikaapelissa ;)

4. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    C55

Minulla on ollut jo toista vuotta C55 puhelin ja datakaapeli ja joskus hyvin harvoin ei ole alkanut lataamaan ja akku menee niin tyhjäksi että puhelin sammuu, ehkä jotain kerran kahdessa kuukaudessa, jos silloinkaan. Muuten jos säännöllisesti käyttää internettiä niin omaa laturia ei just tarvii.
    USB-tarvikekaapelista on kuulunut paljon harmia käyttäjiltä, ne on olleet huonoja.
    Puhelin on paidan rintataskuun sopivan pieni.

Sitten jos internet exprorer ei ala lataamaan sivua, eli pysähtyy, niin aukaisee Operan niin aina toimii. Sehän ei johdu puhelimesta eikä liittymästä vaan Billin selaimesta, ettei toimisi.

Asennuksesta senverran että käytettävän modeemin muuttaa vaan USB-porttiin, helppo asentaa ilman assistenttiakin.

Jaa tämä viestiketju