1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens C55 ongelmia datakaapelin kanssa

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja polestar, 19/3/03.

1. polestar

Tykkäykset:
    0
    Kävin ostamassa Grateqin sarjaporttiliitäntään menevän datakaapelin, ja asensin tietokoneeseen Siemensin Data Exchange softwaren (v2.67). Lisäksi kävin huollossa päivittämässä puhelimen firmwaren versioon 18 jotta voisin vapaasti siirtää java-softaa ja soittoääniä puhelimeen uudella kaapelillani. Mikäli puhelin on kaapelin päässä kiinni ja klikkaa mobile-ikonia (WinXP), tulee seuraava ilmoitus: "Yhteyttä ei ole. Kytke matkapuhelin uudelleen ja yritä uudelleen.". Jos puhelimen ottaa kokonaan kaapelista irti, tulee erilainen virheilmoitus: "Tiedonsiirto ei mahdollista." ja annetaan pari mahdollista syytä.

Olen yrittänyt asentaa ohjelman uudelleen eri sarjaporttiasetuksilla, vaihtaa kaapelia eri sarjaportteihin, sammuttaa/käynnistää puhelinta, irroittaa/palauttaa akkua jne. Sama ilmoitus vaan kiusaa aina uudestaan.
    Olen yrittänyt lukea täältä foorumista vanhoja viestejä, mutta ongelma ei tunnu ratkeavan. Olisiko jollakin vielä neuvoja kuinka mahdollisesti pääsisin eroon ongelmastani?

2. jounipit

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    LG G3 32G
    V18 ei ole poistettu javablokkia, vaikka täälläkin toisin joskus väitetään.Eli siis pitää poistaa lukitus javaenablerilla, jotta pääset datakaapelilla ronkkimaan puhelintasi.

3. polestar

Tykkäykset:
    0
    Juu huomasin itsekin että olin saanut väärää tietoa tuosta fw18:n javablokista, sain juuri hommat toimimaan tuon java enablerin avulla.

Jaa tämä viestiketju