1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens C55 ja ne halvatun midit.

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja n00b, 6/8/03.

1. n00b

Tykkäykset:
    0
    Tänään sain C55 ja olen ihan pihalla mitenkä niitä midejä saisin tungettua puhelimeeni. Minulla tuli puhelimen mukana joku GrateQ tms. com-datakaapeli, eikös tällä kaapelilla ne midit puhelimeen laiteta ? Olen yrittänyt käyttää VisSietä, mutta eipä oikein onnistu. Vissie löytää ohjelman käynnistyessä puhelimeni (kait) mutta kun valitsen että käytän ohjelmaa DEMOna niin sepä ei löydäkään sitä. Tulee että "Element Nicht Gefunden" tai sitten sinne alareunaan tulee teksti: Timeout. Eli mikä mättää ?
    Kiitoksia vaan kaikille jotka vaivautuvat...

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2

3. crwl

Tykkäykset:
    0
    Sinun täytyy jostain etsiä se javaenabler-softa, jonka avulla saat Siemens Data Suiten (joka on ladattavissa www.my-siemens.com:sta joittenkin muitten puhelinmallien kohdalta) toimimaan myös C55:n kanssa. Periaatteessahan C55 ei kaupasta ostettuna tue soittoäänien, javasoftien yms siirtämistä kaapelilla (ainoastaan wapin/gprs:n välityksellä), mutta sen ominaisuuden saa päälle tuolla javaenablerilla. Vinkkejä siihen on tämäkin foorumi täynnä, haulla löytyy.

Jaa tämä viestiketju