1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemens A60 vai Nokia 3510i

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Karpo_007, 17/2/04.

1. Karpo_007

Tykkäykset:
    0
    Olen vihdoinkin taipunut ja aion ostaa matkapuhelimen. Mitään erikoisuuksia en ole etsimässä, vaan halpaa "Karvalakki" puhelinta. Tällä hetkellä vahvimmat vaihtoehdot ovat Nokian 3510i, noin 130€ ja Siemensin A60 noin 100€.

Siis kaipaisin kokeneimmilta neuvoja kumpi kannattaisi valita. Muitakin malleja saa toki suositella, kritereinä hinta noin 150€, värinäyttö ja monikanavaiset soittoäänet.

2. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Siemens C60 ja SonyEricsson T230 mahtunevat myöskin tuohon hintaryhmään.

3. Karpo_007

Tykkäykset:
    0
    Kyllä, mutta c60 lisäominaisuuksia tuskin tarvitsen, ja Eriksonia en ole ajatellut hankkia kavereiden huonojen kokemusten takia.

4. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Sitten Siemens A60 ehdottomasti.

On tullut sen verran monta viallista 3510i:tä vastaan. Muutenkin laatu on niissä vähän niin ja näin, halvalla kun tehdään mahdollisimman monta.

(Noh, myydäänhän niitä 3510iivareita tietysti myös isoja määriä, mutta laatuongelmia mielestäni on ihan liikaa niissä.)

5. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    huom. ericsson , sonyericsson .. kaksi eri asiaa :D kyllä sonyericssonin luurit on hyviä, helppokäyttöisiä ja varmasti yhtä laadukkaita / laadukkaampia mitä nokiat. 3510i on huono. ystäväni osti sen, piti 2 kk..jonka aikana oli kahdesti huolossa, näyttövian takia. myi pois ja on onnellinen 3650 omistaja. en tod. suosittele 3510i:tä. näyttö on mielestäni erittäin huono ( siemenssin A60 näyttö vissiin aika samaa tasoa ) se on ruma, huonot näppäimet... jos et SE:n t230 osta, osta ihmeessä mielummin siemens mitä nokian 3510i. tai jos haluat nokian, suosittelen 3100:sta. vähän kalliimpi mitä siemens mutta myös parempi.

6. Karpo_007

Tykkäykset:
    0
    Pitää varmaan myös laittaa Sony Ericsson T230 harkintaan.

7. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    A60 on kätevä puhelin ja voittaa 3510i:n reilusti melkein minkänlaisessa vaan vertailussa.

8. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    en usko, kuuluvuus on varmasti parempi nokiassa mitä siemenssissä. Akun kesto saattaa olla kanssa. Näytöt ehkä aika samaa kaartia. silti hankkisin siemenssin. hienompi, parempi tuntuma, aikalailla samat ominaisuudet.

9. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Täytyy ottaa kyllä sanoja hieman takas, ainakin tuo kuuluvuus homma on ihan totta, sen olen itekkin todennut.

Siemensin näyttö on jonkin verran parempi.

10. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    juu, itse kanssa huomannut saman asian kun siemenssiä käytin..kentät ei ollu ikinä täydet :) näyttö tosiaan voi olla parempi (siis siemenssissä ) koska itselläni ei ole A60 kokemuksia, mutta 3510i:n näyttö on ainakin tosi SURKEA !

11. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    älä 3510i:hin kajoa. Romu mikä romu voin itse sanoa. Huollossa melkein joka toinen viikko.. 11 kerran jälkeen luovutin ja vaihdoin Siemenssiin ja olen tyytyväinen :)

12. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kannattaa mielummin arvioida puhelimen kuuluvuus puhelun aikana, jolloin on helppo huomioida pätkiminen ja muut häiriöt. Pelkkä kentänvoimakkuusmittari ei oikeastaan kerro paljon mitään.

13. cantona2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 920
    Mitä olen täällä lukenut juttuja 3510i:stä niin täytyy sanoa että varmaan jumalaton munkki käynyt mulla kun kyseinen puhelin toiminut virheettömästi jo 14 kk.

Pitääkö tässä puuta jo koputtaa?

14. Karpo_007

Tykkäykset:
    0
    Mitenkäs tuon A60:nen äänten kanssa, joku sanoi että ovat aika hiljaisia. Onko soittoäänet hyvälaatuisia?

15. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    niin siis kuuluvuuden huomas kyllä, esim. mökillä ollessa katkas jopa joskus puhelun, koska kentät oli " nollassa " nokia ei ole samaa juttua mökillä tehnyt. sama on meidän kellari, siellä ei siemenssissä pahemmin kenttää ollu, nokiassa 1 -2 pykälää. . on sitä tullu testailtua tuota kuuluvuutta.

16. -jukka-

Tykkäykset:
    0
    A60 ehdottomasti parempi ja tyylikkäämpi, mutta ei mikään hyvä sekään. Valikot on todella hitaat ja vähän lelun oloinen muutenkin.

17. Karpo_007

Tykkäykset:
    0
    Nyt olen lukenut paljon positiivisia arvosteluja SE T230:sta. Olisiko parempi vaihtoehto kuin A60?

18. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    minä ottaisin t230:n.

19. Jannemobile

Tykkäykset:
    0
    Suosittelen Nokiaa, paremmat näppäimet ja jos tykkää vähän isommasta niin mielestäni ihan ok. Vi**ttaa todellakin nuo Siemensien valikot, itellä ollut jo 3, enkä vieläkään pidä niistä..

20. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    no jaa, mielestäni nuo 3510i:n näppäimet on huonot, liian isot. voi vaikka nyrkillä hakata numerot..( OT ) mielestäni 6610 on erittäin mukavat ja hyvät näppäimet, olisin jo varmaan vaihtanu puhelinta, mutta rakastuin näihin näppäimiin :) ( OT )

Jaa tämä viestiketju