1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siemen C45 bugi..?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja AndK0, 25/9/02.

1. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Mikähän on vikana Siemens C45:ssani kun joihinkin viesteihin ei tule lähettäjän nimeä ollenkaan, vaikka luettelossani on tallennettuna tämä numero(Ei ole tallennettu kahdelle eri nimelle..) Olen huomannut että nimi puuttuu vain niistä viesteistä, mitkä on tallennettu puhelimen muistiin..

2. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Siis ilmeisesti puhelimen muistissa pitäisi olla myöskin tallennettuna se puhelinnumero mistä viesti tulee...

3. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Nyt kun tarkemmin kattelen tuota niin jossain puhelimen muistissa olevissa viesteissä näkyy kyllä nimi, mutta jossain ei näy. Että taitaa pitää varmaan viedä puhelinmen softat päivityksille..

4. aksu

Tykkäykset:
    0
    Mulla M50:ssä huomasin, että se ei aina näyttänyt vastaamattomia puheluita nimellä, vaikka se oli muistissa. Tallensin numerot +358... muotoon ja ongelma hävisi. Tais olla aikonaan S6:ssa, että numerot piti tallentaa muotoon +358... niin vain silloin näkyi soittajan nimi. "Ammattilainen" varmaan muistaa sen ajan ja voi korjata jos olen vääreässä.

5. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Hämärä muistikuva on, että jollakin asiakkalla olisi ollut S6:n kanssa aksun mainitsema ominaisuus. Muistelisin ihmetelleeni asiaa asiakkaan ja kollegojen kanssa ja sitten päätyneeni kokeilemalla aksun mainitsemaan ratkaisuun. Ja C25:hän ei näyttänyt lähettäjän nimeä ollenkaan, vaikka se olisi talletettu missä muodossa kortille...

Jaa tämä viestiketju