1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Sharp GX30

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja eh3571, 14/2/05.

1. eh3571

Tykkäykset:
    0
    Heti alkuun pyydän anteeksi, että tein uuden aiheen, mutten löytänyt mitään valmista aihetta, mihin tämän laittaisin...

Olen hankkimassa uutta puhelinta ja silmään sattui tämmöinen.

Onko kenelläkään kokemusta tästä puhelimesta?
    Itsellä ei ole minkäänlaista tietoa tästä puhelinmallista (ylipäätänsäkään koko Sharp-merkistä), joten jos tiedätte hyviä sivuja, missä on tämän kännykän speksit, arvosteluja, kuvia tms. niin kertoisittekos.

Minkäs hintainen puhelin tämä on tällä hetkellä jossain päin Eurooppaa uutena?

Olettekos kuulleet tästä paljon hyvää/huonoa?

Kertokaas kaikenlaista tästä puhelimesta...

Edit: niin ja tärkein unohtui: kannattaako mielestänne tämmöistä puhelinta ostaa? (onko milestänne hyvä hinta-/laatusuhde?)

2. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  3. eh3571

Tykkäykset:
    0
    Suuri kiitos sinulle Draiver, kun annoit tuon linkin.

Laitoin hakuun GX30 ja monia muita eri hakusanoja, mutten löytänyt yhtäkään aihetta tuosta puhlimesta....

Tän aiheen voi sitten lukottaa....

4. Zan

Tykkäykset:
    0
    Minäkin olen kiinnostunut tuosta sharpis mutta kun niitä ei myydä suomessa niin tuskin tulee hankittua onko mitään lähes samanlaista kuin tuo sharp mutta sitä myydään suomessa?

5. eh3571

Tykkäykset:
    0
    Onhan noita GX30:n tapaisia puhelimia jonkin verran täällä Suomessa myynnissä...
    Ja hyvällä tuurilla voit löytää lähes/täysin uuden Sharpin huuto.netistä. Itse en ollut edes kuullutkaan koskaan Sharpista (kun katselin puhelimia, niin en tajunnutkaan, että on olemassa muitakin kuin Nokia, Siemens ja SE), mutta onneksi törmäsin yhteen huuto.netissä ja päässä "välähti" saman tien; "ton mä haluun".

Voisikos joku lukottaa tän aiheen, sillä on jo toi yksi hyvä GX30 aihe....turhaan kahta aihetta samasta asiasta kannata pitää pinnalla...(Tiedän, että itse aloitin tän aiheen, mutta vain siksi, etten halulla löytänyt mitenkään valmista aihetta tästä asiasta...)

6. Zan

Tykkäykset:
    0
    No esimerkiksi mitä sharpin kaltaisia puhelimia sitten on missä on lähes samat ominaisuudet ja on simpukka malli?

7. eh3571

Tykkäykset:
    0
    Mene vaikkapa www.gsmarena.com -nimiseen osoitteeseen ja valitset sieltä "Phone finderin". Siihen laitat hjaluamasi asiat puhelimelta...kyllä niitä löytyy...

Ja Zan:
    olisitko ystävällinen ja kysyisit kysymyksesi tuossa toisessa gx30-aiheessa, niin annetaan tämän tippua...

8. Hengga_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Modu Phone, iphone 3GS
    Tm 100

Mulla tuli tehtyä kaupat Sharpin tm 100. Onko kellään tästä kokemuksia?! Jos on niin minkälaisia! Oon kans innostunu sharpin luureista, ja jos toi nyt ois hyvä ni sit seukin vois jo tilata uutena, vaikka sieltä saksasta!

9. eh3571

Tykkäykset:
    0
    Re: Tm 100

Laittakaa sharppia koskevat kysymykset siihen toiseen aiheeseen.
    Annetaan tämän nyt pudota pois etusivulta...

Jaa tämä viestiketju