1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

sgh-z140 soittajaryhmät

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja koran_, 5/5/06.

1. koran_

koran_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S III
    Onko vikaa puhelimessa vai sen käyttäjässä?

En kykene lisäämään ryhmiin jäseniä, itse ryhmiä saan luotua kyllä. Ohjeissa neuvotaan valitsemaan ryhmä, tämän jälkeen painamaan keskimmäistä nappia, mutta minulla se avaa saman valikon: lisää ryhmä jne...

Lisää ongelmaa tuo se, etten pysty lisäämään tietylle soittajalle tiettyä soittoääntä, menen siis valikkoon "musiikki" valitsen soittoäänen ja sieltä "aseta soittajan tunnus" tämän jälkeen aukee taasen uusi valikko mihin ilmeisesti pitäisi kirjoittaa haluttu nimi luettelosta mutta mulla ei ole taas muuta vaihtoehtoa kun "takaisin". Nimen voin kyllä kirjoittaa mutta mitään en sille voi tehdä...

Toivottavasti joku saa jotain selkoa tästä selityksestä :p Eka samsung mikä mulla oli meni heti alkuunsa päivitykseen, siinä meni sitten muutama viikko odotellessa ja toivon ettei tämänkin kännyn kanssa tartteisi käydä samaa huoltorumbaa läpi... joten toivon todella, että vika on minussa.

2. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Nimet pitää olla kopioitunut puhelimen muistiin että noita soittoryhmiä voi käyttää.

3. koran_

koran_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S III
    Kiitos! Hyvä etten jo kiikuttanut tätäkin tosiaan huoltoon. Se olis kyllä ollut jo tosi pahaa tsägää jos kaks susipuhelinta olisin ostanut peräjälkeen.

4. koran_

koran_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S III
    Seuraava kysymys näistä ryhmistä.

Nyt sain jäsenet ryhmiin, mutta miten mä saan valittua ryhmälle oman soitto- ja tekstiviestiäänen vai pitääkö mun todella valita se jokaiselle jäsenelle erikseen?

Ohjekirjasta ei taaskaan ollut apua... taidan olla aika käsi.

5. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Taitaa olla niin ettei koko soittajaryhmälle saa valittua kerralla soitto/viestiääntä, vaan ne joutuu valitsemaan jokaiselle yhteystiedolle erikseen.

6. koran_

koran_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S III
    Näin mä vähän pelkäsinkin... Kahden päivän käyttökokemuksella voisin antaa palautetta Samsungille, että tuon pikkuvirheen voisivat korjata.
    On meinaan harvinaisen ärsyttävää naputtaa ties kuinka monelle kaverille samat ääni asetukset...

7. koran_

koran_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S III
    Ja lisää ongelmia.. mites kun mä tallennan uuden numeron tohon puhelimeen niin se menee automaattisesti sim-kortille, niin miten saan siirrettyä sen yhteystiedon puhelimen muistiin? Kun en löydä mitään muuta vaihtoehtoa kun että "kopioi kaikki"...

8. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Meet sen nimen kohdalle luetteloon ja avaat sen, sen jälkeen pitäs olla valikko jossa on kopioi jne.

Jaa tämä viestiketju