1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SGH-X680, kokemuksia?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja ditto, 26/11/06.

1. ditto

Tykkäykset:
    0
    Olen aikeissa tilata SGH-X680 puhelimen. En ole ennen Samsungia käyttänyt, aina ollut ennen Nokia.

Tuo on ilmeisesti sen verran uusi(?) malli, testejä yms. ei oikein tahdo löytyä.

Joten käyttökokemuksia kaivataan, onko siinä ilmennyt jotain ärsyttäviä piirteitä (kuten esim. 360:ssa esiintyvää kaikumista, jossain mallissa esiintyvää pinnoitetta joka naarmuuntuu samantien tms.)

Erityisesti kiinnostaisi tuon akun kesto normaalikäytössä, sekä äänen laatu.

2. gogo

Tykkäykset:
    0
    Olisi kiva kuulla kommentteja, olen miettinyt itse myös X680:stä. Koska SGH-E250 oli ihan romu. Mietin myös Nokian 6085:sta, mutta sekin on kuulemma surkea.

Ikävää, että nykyjään on noin paljon huonoja puhelimia myynnissä.

Pitäisi vaatia puhelimet koekäyttöön esim viikoksi ennen ostopäätöksen tekemistä.

3. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Kyseessä jo lähes kaksi vuotta vanha malli, joten uutuutta en syyttäisi arvostelujen puutteesta :]

4. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Muuten tuntuu olevan kait ok. peli. Mutta niitä on toimimattomana yksi tuossa hyllyssä.. näyttö ei pelaa.

5. samumanu Vieras

Koekäyttö ois kätsää mut epäilen et ei kannattavaa. Nokia vois sponsoroida ni sit ehkä..

Jaa tämä viestiketju