SGH-X100

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
tulossa...

Kuulin tänään, että ensimmäiset X100 puhelimet (vain indigonsininen) tulevat kauppoihin Suomessa maanantaista 15.12. lähtien.... www.codeal.com sivuilla on myös suomenkielinen PDF esite ja manuaali ladattavissa...

Bustis

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Re: tulossa...

zeel sanoi:
http://www.codeal.com sivuilla on myös suomenkielinen PDF esite ja manuaali ladattavissa...
Brasilian hakkerit/Psychophobia crew ovat tainneet käydä tekemässä tepposiaan...
Uma das principais insatisfações do povo brasileiro durante a Ditadura Miitar era falta de liberdade de expressão.
Hoje em dia, a Constituição Brasileira assegura todo o cidadão a ter liberdade de idéias, e sendo assim, liberdade
de expressão
Tällaista julistaa codeal.com tällä hetkellä (defaced). http://www.codeal.com/index4.htm sentään toimii.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Jahas, tänään kuului olevan ainakin Porin suunnalla myynnissä. Ei kukaan olisi sattunut hakemaan vielä tällaista? Itse taidan kuitenkin odottaa muutaman päivän, eräs tuttu myyjä puheli neljäkymppiä halvemmasta hinnasta. Toivottavasti ei sekoittanut malleja.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Kävin Kuopion Fintel Shopista tuota kyselemässä, mutta heillä ei ollut minkäänlaisia Samsungeja tällä hetkellä. Expertillä näin dummyn niin ei ollut ollenkaan tyhmän näköinen vehje.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
dtw! sanoi:
Jahas, tänään kuului olevan ainakin Porin suunnalla myynnissä. Ei kukaan olisi sattunut hakemaan vielä tällaista? Itse taidan kuitenkin odottaa muutaman päivän, eräs tuttu myyjä puheli neljäkymppiä halvemmasta hinnasta. Toivottavasti ei sekoittanut malleja.

TV- ja konekeskuksella oli noita. Laitettiin varaukseen, ja keskiviikkona haetaan. Harmi vaan, että tulee joululahjaksi, niin pitää pari viikkoa odotella. Äityli maksaa, äityli päättää.

EDIT: Sormet syyhyää... Eka Samsung, mutta pelkkää hyvää olen kuullut (omasta mielestäni). Saa ruveta sitten vittuilemaan muille, kun on paras puhelin talossa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Eiskis sanoi:
TV- ja konekeskuksella oli noita. Laitettiin varaukseen, ja keskiviikkona haetaan. Harmi vaan, että tulee joululahjaksi, niin pitää pari viikkoa odotella.

Ai, paljonkos oli hintaa? Utun tarjoama 229e tuntui hieman riistolta siihen nähden, että täällä Valloissa luvattiin hintaan 189e.

Itselläni on myös ensimmäinen Samsung edessä. Ennakkotietojen perusteella vaikuttaisi varsin mukavalta.

veppis

Supermoderaattori
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
748
Kohtuulliset ominaisuudet, mutta luuri on susiruma. Tulee jotenkin sellainen kömpelö vaikutelma.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Kyllä se ainakin minusta näyttää ihan hienolta, kun hiukan aikaa oikein kyyläilee.

Omenanraato

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
968
Puhelinmalli
iPhone 6+ 16GB Silver
tuleeko toi hopea versio suomeen myyntiin?

Esa Isopahkala

Ylläpitäjä
Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
4804
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Maahantuojan mukaan myös hopeinen tulee jatkossa myyntiin, mutta ajankohdasta ei puhuttu mitään.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Sisältääkö tuon puhelimen java socket-tukea C100:n tapaan? Eli esim. IRC toimii.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
veppis sanoi:
Kohtuulliset ominaisuudet, mutta luuri on susiruma. Tulee jotenkin sellainen kömpelö vaikutelma.

Minusta tuo design on ihan nätti, esimerkiksi SE:n P900 on omaan silmääni ruma.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Gigantissa lupasivat torstaiks tai perjantaiks tuota puhelinta tulevan ison erän. Hinta joku noin 220e.

Eka samppa ois mullekin tulossa tästä puhelimesta, vaikka harkitsen kyllä vielä et jaksaisko odottaa uutta E-100 mallia joka julkaistiin samaan aikaan tän kans mut ei oo kuulunu markkinoille tulosta mitään.

X

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Pystyykö tuohon tai S300M hakeen muka jonkun IRC ohjelman?? Entä pystyykö jotain muuta chatti ohjelmaa?? Vastatkaa :(

Omenanraato

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
968
Puhelinmalli
iPhone 6+ 16GB Silver
X sanoi:
Pystyykö tuohon tai S300M hakeen muka jonkun IRC ohjelman?? Entä pystyykö jotain muuta chatti ohjelmaa?? Vastatkaa :(
ei

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Doodih, nyt olen tämän puhelimen (ainakin tähän asti) onnellinen omistaja.

Ensivaikutelma oli melkoisen mukava. Tosin, valikkokieli oli oletuksena ruotsi. Onneksi toinen kotimainen sen verran sujuu ettei tarvinnut kovin pitkään etsiä kieliasetusta valikoista. :)

Näyttö on huikean komea, kun ottaa huomioon että edellinen luurini oli umpisurkea 3510i. Silmäkarkkia tarjoillaan taustakuviksi saatavien luontoaiheisten animaatioiden muodossa. Taustakuvaksi sai myös kalenterin, mikä sopi minulle mainiosti. Valikot ovat miellyttävän näköiset ja toimivat nopeasti.

Soittoäänet kuulostavat hienoilta, tosin jonkin verran miinusta siitä että kaikkien soittoäänten kanssa puhelinta ei saa värisemään samaan aikaan. Itse äänenlaatu vaikutti vähän huonommalta kuin Nokialaisissa, mutta tässä kotona meillä on suhteellisen huono kenttä. Kenttäongelmista johtuvia pätkäisyjä tuli vähemmän, mutta ääni oli hieman huonompi. Kunnollisessa kentässä äänenlaadun saan testattua vasta myöhemmin.

Näppäintuntuma oli hyvä ja selkeä, toisin kuin useimmissa testailemissani saman hintaluokan Nokialaisissa ja Siemenseissä. Etenkin Siemensin nuolinäppäinten tuntumasta en pidä. Jonkin verran sekaannusta aiheutti se, että välilyönnin tekstiin saa ruudulla eikä nollalla. Yllättävän nopeasti kuitenkin opin. Puhdas tottumiskysymys.

Loppukaneetiksi sanoisin, että tätä lukiessanne ottakaa huomioon, etten ole mikään puhelinhevijuuseri. Minulle X100:n toiminnot riittävät mainiosti, komea näyttö ja selkeä design ehdotonta plussaa. Itse en usko että olisin saanut mistään toisesta puhelimesta samanlaista vastinetta vähille rahoilleni.

Plussat:
-näyttö
-näppäimistö
-design, makuasia kuten jo tässäkin ketjussa todettiin. :)
-sopiva koko ja paino, jämäkkä, narisematon rakenne
-hinta/laatusuhde vaikuttaisi pikaisen käytön perusteella erinomaiselta

Miinukset:
-äänenlaatu voisi olla parempikin
-missä käyttöprofiilit? Minulle riittää tämän normaali/äänetön, mutta joku voisi kaivata enemmänkin.

roija

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7
Ihmetyttää vaan kun Samsungin virallisissa suomenkielisissä tiedotteissa puhutaan infrapunayhteydestä ja valikoiden pikapolkujen muokkauksesta joita minä en ainakaan tästä puhelimesta löytänyt.

Omenanraato

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
968
Puhelinmalli
iPhone 6+ 16GB Silver
löytyy asetukset valikoista sielt jostai en muista enää mist

Top Bottom