1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SGH-S300M vs. 3300

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja kellotin, 20/8/03.

1. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Elikkä nyt on sitten uuden puhkun hankinta edessä. Ja olen päätynyt kahteen vaihtoehtoon, S300M tai 3300. Joo tiedän, ovat molemmat kuin eri planeetoilta.

Toivisin vastauksiksi muutakin kuin, "kannattaa mietti mitkä sinun tarpeesi on" tai "No tietenkin Nokia". Miksi juuri valitset esim. 3300:sen.

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    No kyllähän ne on eri planeetoilta, siis esim. huvitoiminnoiltaan ym. Omasta mielestäni 3300 on samantyylinen floppi kuin 5510 aikoinaan oli, radio, mp3-soitin ovat kyllä erittäin mukava lisä värinäytön lisäksi - tosin puhelimen käytettävyys ei todellakaan ole mitään päätähuimaavaa, tosin vaatii totuttelua mutta silti.

S300 on taas aivan eri tason puhelin. Löydät sieltä kaiken mitä tarvitset sekä lisänä erittäin (siis tosiaankin erittäin) pienen koon, 65 000 värisen näytön sekä loistavan kokonaisuuden.

Onhan näillä malleilla myös hintaeroa, joten tosiaankin kannattaa miettiä mitä tarvitsee - 3300 voittaa ehdottomasti huvissa (radio, mp3), samsungi taas on omaa luokkaansa käyttömukavuudessa, kuuluvuudessa, näytössä, koossa sekä paljon muuta. Löytyyhän sampasta javat sun muut hööpelit MMS:n lisäksi, 40 poly äänet ovat loistavat ja kuvia sekä ääniä saa haettua lisää, joten tuskin senkaan ääressä aika tulee pitkäksi.

Jos minä valitsisin puhelimen niin ottaisin uudestaan Samsungin (uudestaan, koska olen omistanut sellaisen), sillä mitään floppimallia mikä on toteutettu ääliömäisesti poikittain ei omaan taskuun koskaan tule :) vaikka onhan nokialaisessa hyvät musiikkitoiminnot, mutta silti. Makuasioita ovat....

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Haaveilen vielä siitä että Samsung tekis joskus muunlaisia luureja kun simpukoita. Vois sitten sellaisen ostaakkin. Eli ulkonäön perusteella valitsisin 3300:n.

4. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Onhan noita.

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Suomessa myynnissä? En oo ainakaan nähnyt vielä katukaupoissa, enkä myöskään nettikaupoissa. Tietenkin vähän uudempia eikä aatamin aikaisia, koska niin vanhoilla ei taas käyttöä olisi.

Update: katoppa, esim. Esalta löytyy yks malli. Enpä oo koskaan tuollaisia vielä Sampalta nähnyt.

Update2: kaipais kyllä vähän tummemman värisiä luureja. Kun meinaa vaan aivan olla tuollaisia hopeisia.

6. MadMan

Tykkäykset:
    0
    Kuuluvuudessa? Mihin perustat tuon väitteen? Käyttömukavuudessa... makuasia, joillekin Nokian tutut valikkorakenteet yms. tuo suuren osan käyttömukavuudesta. Näytössä toki enemmän värejä, mutta normaalissa matkapuhelinkäytössä ei käytännössä eroja.

7. Aero

Tykkäykset:
    0
    Siis kuuluvuudella tarkoitin sitä, että Samsugnin verkkovastaanotto on parempi ja tästä johtuen myös kuulokeääni on selkeämpi ym. Noi olen itse testannut. Ja käyttömukavuudella tarkoitin ennemmin puhelimien näppäimiä, niiden sijoittelua, ulkomuotoja ja tietysti valikoita.

Jollemille, löytyyhän Samsungilta C100.

8. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Löysin vielä Idesanista jonkun muunkin mallin mutta on myös kovasti hopean värinen :|

9. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Eli löytämäsi C100, N620 (jonka myöskin taisit löytää) ja R210S. Viimeinen on hieman vähemmän hopeainen.

10. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Joo kyllä, nuo kaksi ensimmäistä löysin viime yönä. R210S oli uusi tuttavuus mutta on turhan vanhan näköinen kapula näin värinäyttöjen aikakautena.

11. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    3300=huvia
    s300m=pientä kokoa ja peruskäyttöä

eli jos sulla ei oo erillistä mp3soitinta ja sellasta tarviit niin osta 3300 tai jos sulle riittää se että vain joskus sitä haluut kuunnella niin samppa + mp3soitin

itse ottaisin s300m:n koska se on niin pieni että kännykäksi just paseli ja ennestään mulla esim oli jo mp3 soitin niin en sellasta tarvinnut.

eli mieti ihan että tarviitko noita mp3/radio soitinta vai haluatko pientä kokoa

12. Aero

Tykkäykset:
    0
    Indigo Blue C100 tulee tässä lähiaikoina myyntiin.

13. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Suurin ongelmahan tässä on se että omistan musiikki soittimen, mutta kun tuossa 3300 olisi sekä puhelin että musiikki.

Ja taas tuossa S300M on sitä pienuutta tarpeeksi. Tämä on vaikeaa =(.

14. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    no en sun ajatuksia tiedä mutta itekki ku omistan soittimen niin sillon ku tiiän et kuuntelen niin otan soittimen mukaan ja muulloin on helpotus ku on pieni puhelin eikä isoa möhkälettä. sillä mä tiedän aika tarkkaan että koska esimkouluun otan mukaan soittimen ku on sellanen päivä

15. YGW

Tykkäykset:
    0
    Itse ottaisin tuon sampan myöskin. Muutaman kerran tullut testattua tuota 3300 ja taskun pohjalla on pyörinytkin 5510 muutaman kuukauden, mutta se on menneisyyttä (Onneksi). Kuitenkin itsekkin suosittelisin tuota S300.

16. Killerwhale

Tykkäykset:
    0
    Allekirjoitan 101%.

17. Omenanraato

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    tää on ihan mun mielipide mutta mun mielestä toi sampan valikkorakenne on kyllä lähes suoraan matkittu nokiasta mutta pienillä parannuksilla ja tästä syystä munkin mielestä käyttömukavuus on parempi kuin nokiassa, kuulokeääni on sitten taas parasta jota mulla on ollu missään puhelimes

Jaa tämä viestiketju