1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SGH-E800 nukahtaa..

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Babette, 24/9/04.

1. Babette

Tykkäykset:
    0
    Osaisko joku auttaa..

Mun E800 "nukahtaa" välillä niin, että siihen ei saa yhteyttä (eli soittajalle tulee viesti "numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä"). Puhelin on nukuksissa tuntikausia, jolloin myöskään ei tekstareita tule. Sitten kun avaan puhelimen välillä tarkastaakseni, onko kukaan soittanut, niin muutaman minuutin kuluttua se alkaa taas toimia ja tuntikausia sitten lähetetyt tekstarit tulee ja puhelimeen pystyy myös soittamaan sen jälkeen, kun olen sen herättänyt. Puhelimella pystyy kuitenkin aina soittamaan.

Soitin siitä Soneralle ja mitään ongelmaa ei verkossa ole ollut. Sanoivat vaan, että puhelin voi nukahtaa tolla lailla, jos siinä on GPRS asetuksena jatkuva. Sen pitäisi kuulemma olla tarvittaessa. No minä olen nyt yrittänyt etsiä sitä paikkaa, mistä saan tuon asetuksen tarkastettua, mutta en löydä mistään sitä asetusta!! Pakkohan sen on jossain olla. Mutta ei vaan löydy.

Osaisko joku siis auttaa.. ja onko kellään samanlaisia kokemuksia?

Jaa tämä viestiketju