1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SGH-E700 Datakaapeli ongelma.

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja ef4j4t, 18/6/04.

1. ef4j4t

Tykkäykset:
    0
    Ostin tuossa juuri Datakaapelin ja latasin tuon easy studio:n jne. Mutta ei pelitä.. :( Käyttis on windows xp. Olen koleillut kumpaakin com porttia.. ;<

2. pOINTER

Tykkäykset:
    0
    Itsellä samanlainen ongelma. Tänään latasin kuvia E700sta... Aluksi siirsi kuvia normaalisti ja sitten alkoi valittamaan jotain COM-portista ja eikä enää ei tunnistanut puhelinta. Päivitin nyt EasyStudio PIMS & File Manager, mutta ei tunnista vieläkään.

EDIT: Kokeilin 2. koneessakin, joten vika ei ole ainakaan COM-portissa. Akku lataantuu kyllä, jos laittaa laturin siihen kaapelin mötiskään kiinni.

Vika siis kaapelissa vai puhelimessa? Vaihto infraan (pitää ekaksi varmasti lainata joltain ja kokeilla)?

EDIT2: Nyt toimii taas, kun käynnisti puhelimen uusiks... :D

3. Rigi

Tykkäykset:
    0
    Mullakin on toi ongelma että datakaapeli ei toimi.
    Puhelin latautuu kun laittaa piuhat kiinna ja puhelimesta kuuluu samanlainen ääni kun sen laittaa lataukseen.
    Mutta kun käynnistää EasyStudion nii näyttöön tulee teksti DAO/Jet tietokantamoduulia ei voitu alustaa. Ja ohjelma ei löydä puhelinta vaikka olen testannut molemmat com portit ja käyttiksenä Win XP.
    Voisiko joku ystävällisesti kertoa missä mättää?

4. CobRaz

Tykkäykset:
    0
    Jostain luin, että tuossa ohjelmassa olisi joku bugi joka aiheuttaisi tuon DAO/Jet ongelman. Kokeilkaapas ensin asentaa EasyStudio uudestaan ja jos ei auta, niin hakekaa tuolta T100:n EasyGSM. Sillä pitäisi kuulemma toimia.

SGH-T100 EasyGSM

5. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Tuohon DAO/Jet -ongelmaan löytyy ratkaisu E700 käyttökokemukset ketjun loppupäästä.

6. Naz

Tykkäykset:
    0
    Mulla taas on ongelmana että EasyStudio ei löydä mun E700:sta, vaan se näyttää Offlinea siellä Easystudion alabarissa. Känny päästää kyllä latausäänen kun laitan johdon kiinni. Johto on kiinni COM1 portissa. Käyttis on WinXp. Ja sitten vielä että mikäs se tuo nappula tuossa datajohdon motukan keskellä on, jossa lukee "Data <--> D/L"? Kaveri neuvoi että pitäisi muuttaa jotenkin niitä nopeuksia sieltä COM1 setupista samannopeuksiseksi Easystudion kanssa, mutta ei ole auttanut, vaikka oon kokeillut kaikkia eri nopeuksia jotka täsmää toisiinsa EasyStudion kanssa.

7. jankro

Tykkäykset:
    0
    Mikä kaapeli on käytössä (mallinumero)?
    Tuo ktkin (D/L-Data) tulee olla DATA asennossa.

jankro

Jaa tämä viestiketju