Olen samaa mieltä tuosta moniajosta ja sen hyödyllisyydestä, enkä itse ole keksinyt mitä ihmettä haluaisin tehtä samanaikaisesti jonkun toisen homman ohella. Jos pelaan, niin minä pelaan, minulle on aivan sama jos siellä taustalla pyörii joku muu ohjelma, sillä haluan pelata. Jos lähetän tekstarin, niin sama homma, se tekstari vie huomion ja kun se on ohi, niin teen jotain muuta.
En usko itse, että kauhean suuria muutoksia rautapuolelle tulee uuden version myötä, näyttö tosiaan saa varmasti päivityksen olediin ja resot varmasti kasvavat samalla hieman, fyysinen koko pysynee aikalailla samana, designia voisi pikkuhiljaa muuttaa, vaikka nykyiselle on kyllä järjetön määrä tingeltangelia kuorien yms. osalta valmiina, mutta pitäähän heidänkin elää kun kaikki taas ostavat uudet versiot samoista kamoista.
Kameraa voisi vähän parantaa, samoin salama sen kaveriksi, itselle ei tällä asialla merkitystä, kun kuvaan, teen sen oikealla kameralla missä on peili, en tämmöisillä virityksillä.
Monelle antisankarille näkyy olevan vaikea käsittää sitä, että tuolla fyysisellä raudalla on aika pieni osuus iPhonen käytöstä, se on tietysti kova pala jos on joskus halunnut insinööriksi, mutta pääsikin sitten kaupungille mikrotukihommiin, niin tekninen pätevyys ja tyydytys pitää hakea puhelimen, auton, astianpesukoneen tms. raudasta, ei niinkään sen käytettävyydestä. Näiden insinörttien asema on kuitenkin esinahan luokkaa kun pitää jotain oikeasti tehdä, ne siirretään syrjään.