1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Seuraajaa Samsung Wavelle etsimässä

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Laurelli, 16/8/11.

1. Laurelli

Tykkäykset:
    0
    Haluaisin vaihtaa puhelinta, koska olen lahinnä kyllästynyt tuohon Samsung Badaan.
    Muuten siis saisi olla suurinpiirtein samanlaiset ominaisuudet. Metallisuus miellyttää, mutta niitä ei tahdo ilmeisesti olla. Iphonelle sanon kiitos ei! Olen katsellut mm. Motorola Defy, Sony Ericsson Xperia Neo ja Samsung Galaxy S II. Mikäs noista kannattaisi valita, vai olisiko kenties muita varteenotettavia vaihtoehtoja?

Käytän puhelintä monipuolisesti kamerana, puhumiseen, tekstailuun ja nettisurffailuun.

2. peltikasa

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S II
    Itse vaihdoin toukokuussa vuoden vanhan Waven Galaxy S kakkoseen. Ei ole pettänyt missään. Samsungiin kun on tottunut, niin tämä Android ja touchwiz ovat juhlaa :)

3. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Mikäs iphonessa tökkii? Ja eikö yhtään htc luuria tule mieleen? Iphonella paras tekstata. Tosin vitonen kannattaa odotella.

4. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    kun tutustuu luureihin laajamittaisemmin alkaa androidikin ja kämänen marketti tökkimään.

5. MGM

MGM Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    3141
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Mikäs sulla tökkii, ku täytyy sitä iluuria tyrkyttää joka jampalle? IMO toi iphonen näppis hieman yli hypetetty. Applen marketti on hyvä, mut ilman niitä kaikkia sovelluksia iphone ei olisikaan mitään.

6. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Koska se on niin hyvä. Ei sitä ekan iphonen aikana vielä hokannu. Ainoat järkevät luurit tulevat applelta ja nokialta. (mm win 7). Androidi alkaa menettää hohtoaan.

7. Laurelli

Tykkäykset:
    0
    Öö, no sanotaan nyt vaikka niin, etten halua ihan niinkuin kaikki muutkin ja noita Iphoneja löytyy mieheltä jo läjä.
    HTC on ehkä mun makuun hiukan liian miesmäinen/kulmikas tai niin mies ainakin tokaisi, kun häneltä mielipidettä kysäsin. :)

8. Laurelli

Tykkäykset:
    0
    Voi olla, mut ei voi tietää ennenkuin kokeilee :)

9. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    683
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Eli ei siis mitään syytäkään. No onnea ostoksille.

10. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Eli Iphonen rajoitukset on tuttuja ?
    Mistä ole Wavessa pitänyt ja millaista peruskäyttö on ollut , miten kuvia siirtelet/jaat, onko sinulla oma tietokone ?

Oletko valmis odotteleen pävityksiä, haluatko rukata konetta itse ?

Jos ulkonäkö tökkii ja ulkonäön mukaan valitaan niin sitten se vahvasti sinun ja miehesi valinta.

Sillä useimmin Samsungin Android koneiden tuntumaa ja ulkonäköä on moitittu ja jopa osto hidasteeksi noussut.

Jaa tämä viestiketju