1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Seuraaja Nexus 4:lle

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja kallerna, 27/7/13.

1. kallerna

Tykkäykset:
    3
    Mitäs puhelinta suosittelisitte Nexus 4:n seuraajaksi? Itsellä ollut viimeksi käytössä lumia 920 ja tuo Nexus, molemmat olen onnistunut hajottamaan. Lumian eduiksi laskisin WP:n selkeyden, kameran ja bugittomuuden, Nexuksen eduiksi taas laadukkaat sovellukset ja sopivan koon. Lumia oli IMO hieman liian suuri ja eniten häiritsi eniten käyttämieni softien luokattomuus (Spotify, Whatsapp ja Instagram), Nexuksen ongelmina on taas ollut huono kamera ja ajoittainen bugisuus. Sen verran laiska olen säätämään asetuksia tms. olen, että Androidin liiallinen muokattavuus oli ainakin Nexuksessa liikaa.

Olen lähinnä miettinyt Lumia 925:sta ja iPhone 5:sta, mutta molemmissa on myös huonoja puolia. Millä tasolla WP:n softat ovat nykyisin? Applen tuotteita en periaatteesta viitsisi hankkia....

2. skeba5

skeba5 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    30
    Puhelinmalli:
    Lumia 950 xl
    WP:n softat paranee koko ajan ja nyt jo hyvällä tasolla.. Lumia 925 on kyllä hyvä valinta, selvästi kevyempi kuin 920..

3. kojakki

Tykkäykset:
    0
    Jos nyt Win Phone 8:sta puhutaan niin Whatsapp on saatu kuntoon, mutta kuten moni muukin softa on WP puolella iOS ja Android versioita jäljessä. Spotify on jo parempi, mutta... Instagramiin virallista softaa ei ole. Monia softia alustalta puuttuu tai valikoima on suppeampi, mutta oleelliset on jo ja itselleni onneksi riittävät.

Koita tsekkaa windowsphone.com osoitteessa tarvitsemiasi softia ja niiden arvosteluja.

Jaa tämä viestiketju